Spirevipp med go`gutten Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Sist jeg var gravid husker jeg at jeg hadde en ekkel smak i munnen, sikkert den berømte jernsmaken. Da varte det bare noen dager. Denne gangen har jeg hatt denne smaken i munnen i mange uker, og det gjør at jeg blir kvalm og mye av maten smaker ikke godt, særlig søt mat. Er det flere som har det sånn eller? Syns liksom det burde begynne å gå over snart :-(
Einige Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 I'm there... Hver morgen, ånden blir helt hinsides, og så forsvinner den liksom aldri uansett tannpuss og hvilken mat jeg spiser. Beroliger meg selv med at det vel er en rimelig liten "bivirkning" sånn alt tatt i betraktning:D
uhhuhher Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Har det på akkurat samme måte, urk. Føler for å ha noe i munnen hele tiden, men kan jo ikke spise non-stop heller. Er egentlig ingenting som hjelper i det lange løp, smaken kommer tilbake 5 minutter etter et måltid. Men det er sikkert ikke den verste tingen å måtte slite med sånn alt i alt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå