Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har brukt dette - har dere opplevd noen bivirkninger? Og når evt startet de?

De siste 2 dagene har jeg vært utrolig trøtt, varm og masse luft i magen.. Brystene har blitt mye mindre ømme, men det er jo naturlig da eggløsningssprøyten er ute av kroppen nå.. Har lest litt på nettet og funnet mulige bivirkninger av Utrogestan, men er litt i tvil om de kan komme nå etter å ha brukt dem 1 uke... Er forøvrig på rugedag 7 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg kjenner meg så igjen i de bivirkningene du beskriver. Men jeg tar utrogest, usikker på om det er det samme?

Var med bruksanvisning på tysk, så jeg har ikke fått lest godt nok. Har prøvd å sjekke på nettet, men finne lite...

Jeg er stor rundt magen, ser skikkelig gravid ut, er ikke slank rundt magen i utgangspunktet, men ikke så ille som dette.

Trøtt er jeg også, lite energi egentlig, men hvis jeg tenker etter har jeg kanskje hatt det litt slik siden jeg begynte på dette forsøket.

Har brukt støttebehandling i 5 dager, er på rd 3.

Ved tidliger forsøk har jeg brukt crinone, har da hatt ømme bryster, merker ikke det på samme måte denne gang. Da har ømheten forsvunnet rundt rd9-10, og jeg har testet negativt, så derfor håper jeg at denne ømheten ikke dukker opp i det hele tatt før om en god stund =)

Lykke til videre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...