Mini90<3 Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg forstår ingenting, 6 dager etter jeg skulle hatt mensen testet jeg negativt, dagen etter fikk jeg mensen, da tok jeg en test, denne viste svakt positivt, nå har jeg hatt mensen i 4 dager og er ferdig, så idag tok jeg en test til, og denne var enda svakt positiv... jeg forstår ingenting ? er jeg gravid eller er jeg det ikke? noen andre som har opplevd noe liknende.. ?
Popelko Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 veit ikke helt hva som har skjedd...men tester pleier sjelden å være positive med mindre du er gravid...tenkte på at "mensen" kanskje kunne vært festeblødning,noen har den over flere dager,men er vel kanskje litt for sent for det siden du var 6 dager over mens...men noen har jo faktisk blødninger som oppleves som mensen selv om de er gravide, så hvem veit.. har du vært hos lege ?
Kiki27 Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Ta en digital test! Da er den verken svak eller sterk, men bare GRAVID eller IKKE GRAVID. Da får du klart svar Krysser fingre og tær for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå