Gå til innhold

å nei hva nå.42 og positiv test;0( Noen her som kan gi litt positiv feedback.Kan dette gå bra?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke riktig hva jeg kan si, annet enn at jeg også har født 5 friske barn og nå venter nr 6 i en alder av 43. Jeg fikk forrige for 18 mnd siden jeg,da, og det gikk helt fint. Da rakk jeg akkurat å bli 42 før termin. Nå rekker jeg akkurat 44. Tror ikke det trenger være noe problem. De jordmødrene jeg har snakket med samt gynekologen min er kjempepositive og vil ikke være med på at det skulle være noe problem. Deilige menneskene...:) Lykke til ihvertfall, går sikkert fint:)

Hei! :-)

Gratulere så masse! :-))

Dette går kjempefint skal du se! :-)

Selv er jeg 43, og venter nr.6, like før jeg fyller 44 og gleeder meg! :-))

Har født 5 friske barn, og minstemann ble 1 år nå i august, og de andre barna er 4, 7, 11, og eldste er 15.

Alle som jeg også har snakket med av jordmor, gynekolog er bare positive, og sier at det er stoor sjanse på at det går bra å få barn om en er i 40 åra! :-)

Klem og lykke til! :-)

• 2 uker senere...

er 42 år selv og venter nr,4

denne var så langt ifrr planlagt,,og bekymringene er fremdeles store,,men satser på at alt skal gå bra,,tenk positivt,så går nåk dette bra får deg også skal du se:-)

klem

Det går nok helt fint skal du se. Æ har 4 gutter fra før og venter mitt 5 barn på april neste år. Rekker å bli 42 før æ føde. Men glede mæ bare. Har hatt 4 greie svangerskap fra før,men no e æ veldig kvalm,noe som tyde på ei lita jente kanskje da æ har 4 gutter fra før. De er veldig spredd,21,18,16 og 5 år. Har ny samboer nå som ikke hadde barn før vi fikk den første sammen for 5 år sia. Ikke tenk så mye på ka som kan gå galt,da går det nok kjempefint skal du se. Vi får holde kontakten her inne,og holde sammen vi i den eldre garde da vet du og veksle erfaringer osv. Ønske dæ masse lykke til,så snakkes vi vel etterhvert.

Masse klemmer fra mæ.

Ps,kor i landet bor du da? Æ bor på Melhus i Trøndelag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...