Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Har endelig klart å slutte og har nå vært røykfri i snart 3 uker. Er 35 fullgåtte i morgen og har slitt med skikkelig dårlig samvittighet gjennom hele svangerskapet fordi jeg ikke har klart å slutte. Nå har jeg endelig klart det og jeg føler meg mye bedre! Til alle dere som ikke har klart det enda: IKKE STRESS og tenk at dere MÅ slutte. Det gjorde jeg i starten og har aldri hatt så lyst på røyk som akkurat da! Ta dere tid til å venne dere på tanken. Da jeg gjorde det gikk det automatisk å slutte. Lysten på røyk gikk liksom over av seg selv. Ønsker dere alle lykke til med røykeslutt!
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 gratulerer!! har prøvd mangen ganger nå å kutte tvert... men når en er alene om det så blir det ikke lett... tenker nå at eg tar det gradvis... og har nå etter planen ca 2 uker igjen med røyken... har kuttet ned fra petterøes, til kent brun og nå er det kent hvit... det er den med minst nikotin i... så nå kommer eg ikke lavere før eg slutter... har et håp om å være røykfri til neste kontroll. tenker nå å kutte på antall sigaretter... røykte før 20... og har kommet meg ned til mellom 10 og 15 men nå er målet å prøve å holde meg til under 10 røyk så får vi se... lykke til til alle der ute som skal slutte stress eller ei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå