1. gangsmams Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg har det så godt om dagen jeg. Går bare rundt og nyter den store magen... Jeg leser om alle som er så lei, og som er hormonelle og med masse plager. Føler meg superheldig som har det så godt... Har jo plager jeg også, men jeg nyyyyter virkelig å gå gravid. Jeg er så stolt av den store magen min, og har bare lyst å vise den fram til hele verden. Føler meg ikke stor og tykk, bare fin egentlig. Måtte bare dele det Klem fra
Tulipan2010 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Det er jo bare supert at du har det så bra! Kos deg og nyt det:-) Vet ikke hvor langt på vei du er, men jeg har selv litt under 4 uker til termin og er VELDIG klar for å ikke være gravid lenger! Har også hatt et fantastisk svangerskap- ingen nevneverdige plager. Er heller ikke stor og tykk, men er heldig og har en stor, fin mage. Men allikevel, nå på slutten er det tungt og alt er liksom slisomt. Gleder meg stort til å se den lille jenta, få tilbake min normale kropp og ha mer energi. Så selvom jeg fortsatt føler meg fin og formen er relativt bra, kan jeg ikke si at jeg ikke er glad for å snart være i mål:-)
1. gangsmams Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 Hei hei, er 31 uker om 30 min , så det er jo fortsatt 9 uker igjen til termin. Jeg kjenner at det begynner å bli tungt, og kan lett se at om 5 uker kommer jeg sikkert til å være rimelig klar for å få tilbake kroppen min Men akkurat nå er det helt fantastisk å være meg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå