Gå til innhold

Noen som studerer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg har nettopp begynt på universitetet i stavanger, skal ha barn i januar. Tenker å kanskje ta permisjon i 1 år fra skolen slik at jeg er ferdig utdannet om 4 år. Men jeg vil høre om de har mulighet til å legge til rette for at jeg kan ha med meg babyen på skolen, men jeg vil samtidig ha hvertfall 6 uker til å komme meg igjen å kose meg litt sammen med babyen før kaoset igjen.

Er det andre som gjør eller har gjort det samme? og er det kanskje noen som går på uis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg studerer. På høgskolen i Bergen riktig nok. Holder på med siste året nå. Vi har praksis frem til jul, en mappeeksamen med 5 oppgaver og bachlor oppgaven som skal inn før sommeren. Har valgt gjøre meg ferdig med mappe eksamen - noe som innebærer at jeg på den siste oppgaven (gruppe oppgave) må ta med meg minsten noen dager. Tar meg så 1 års fri og jobber med bachlor oppgaven. Fint, så får jeg være hjemme i nesten 1 1/2 år :D

Skrevet

Jeg studerer, går sykepleien deltid (75%) så jeg skal bare kjøre på med skole og baby :) blir hardt, men går man inn for det er det utrolig hva man får til. Jeg skal ut i praksis neste uke, i 9 uker (medisinskpraksis) er 26 uker på veg når jeg begynner og 35 uker når jeg er ferdig.. Tror det blir veldig hardt.. Så har jeg sykdomslære eksamen 1mnd etter termin, og praksis igjen i april, men da har pappaen sakt at han vil ta ut sine 10 ukers permisjon slik at jeg får tatt praksisen :) Jeg skal være ferdig sjukepleier desember 2012 :)

Ting må planlegges og man må gå inn med positiv innstillig :) så ordner det seg!!

Skrevet

hei student89! =)