Lemonia Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Kjenner ikke akkurat i det egget slipper, men jeg har stikninger i eggstokkene et par dager rundt eggløsning + at jeg får typisk eggløsningsslim,så det er ingen tvil.
Babyønske �� Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg har veldig tydelige tegn på eggløsning. Mye smerter(i en ukes tid) og økt utflod. Den dagen jeg ikke har smerter lenger har jeg som oftest eggløsning.
Trummelums Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2010 eggløsningslim? er det samme som litt seig utflod på en måte...???
Mia29 Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Jeg har ubehag, murringer og litt verk etterfulgt av "eggløsningsslim", en slags seig litt klumpete utflod. Når jeg har tatt eggløsningstester så virker det som om symptomene mine er litt sene symptomer på eggløsning, og derfor ikke helt presise og prøve etter. virker som om jeg bør starte litt før symptomene for å bli gravid. Det har i alle fall vært slik de to gangene vi har fått det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå