Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min:S???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en spontanabort i uke 6 21 juli og kroppen ordnet raskt opp og vi begynte å prøve igjen med engang.. Har følt masse symtomer denne mnd men så kom tante rød på besøk på lørdag, testet negativt på dagen da, jeg har blødd masse.. tenkte kanskje at det var igjen litt rester fra sist, men føler at kroppen min ikke har slipt pms sånd den pleier, så tok jeg en test nå og den er plutselig svakt positiv???? Men åssen kan det skje da?!! Huff fortvila nå, kan jeg ha hatt en kjemisk abort denne mnd da?!.. men rart hsg har stigi etter blødningen startet! Noen som har hørt om lingnende?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er hcg som sitter igjen etter aborten!? kan jo være at den testen du tok på lørdag ikke var tatt m så konsentrert urin som den du tok i dag!? Vet ikke altså om en kan ha hcg i kroppen å få mensen... På denne linken står det mye intr: http://www.pernille.info/

Jeg hadde en MA i juli, fikk mensen i august, hadde ingen pms før denne mensen, pleier å få myyye pms......

Skrevet

He:D Takk for svar:)

Det med gammel hcg kan ikke være tilfelle, hadde blank graviditets test etter 5 dager og tok blodprøve på sykehuset da som var nede på 7.. Den testen jeg tok nå tok jeg 1 time etter jeg hadde vært på do midt på dagen! Huff jeg blir bare så forvirra, men får bare teste å se om streken blir svakere eller sterkere og ta det derfra:p kroppen er undelig..

Skrevet

Hm, ja skjønner godt du blir forvirra! Da har du nok blitt befruktet og fått positiv test men, spontan abortert. De fleste aborter skjer jo før en vet at en er gravid, man tror bare at man har en `vanlig`menstruasjon....

Du blir sikkert gravid fort igjen, om du ikke fortsatt er gravid;)

Masse lykke til:)!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...