Millamil Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 4uker igjen til termin så måtte jeg klare og bli forkjølet nå da:(er potte tett,uff noe hark det der altså,men godt det kom nå da og ikke rett før termin.hehe..kan man forresten ta nesespray?og evt hvilken?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Å jada, hehe:) Fredag for litt over en uke siden våknet jeg med sår hals, tette og vonde bihuler og feber. Fortsatt ikke frisk.. (4 dager på overtid nå) Så dette er morro! Jeg har bare vært nødt til å bruke nesespray, pga buhulebetennelsen + at jeg gjerne ønsker å kunne puste;) hehehe. Brukt barnesprayen til sønnen min på 3 år jeg.. tenkte at den måtte være mild og fin..hehe. God bedring!!
Podadama Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Yepp! To uker til termin og har nettopp vært sengeliggende med kroppsvondt noen dager. Er heldigvis over det verste nå og har bare snørr og hoste igjen... Samt litt lite overskudd... Er sjeleglad for at det verste ikke kom midt oppi fødsel, lå her og fantaserte om at dersom fødselen skulle starte ville jeg komme til å DØ av påkjenningene! Nå har jeg ikke føda tidligere, men kan ikke se for meg hvordan det er menneskelig å føde når det gjør vondt i hele kroppen bare å bevege en finger...Huttetu, hadde noen litt negative dager her kan man si. Håper alle dere andre der ute som ikke er i form kommer dere fort, før lille sprell i magen deres finner ut at h*n vil ut... Også får vi trøste oss med at det sikkert ikke er noe stas å være kjempedårlig dagene ETTER fødsel heller, når man gjerne vil ta seg av den lille... Jeg har brukt litt Zymelin for barn disse dagene forresten, og i pakningsvedlegget der står det at den kan brukes av gravide. (Samme virkestoff som i den for voksne, bare halv dosering pr spray, så kan sikkert bruke den for voksne også) God bedring!
Gjest Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 ja er 33 uker nå, så prøver å trøste meg med at det er bedre å få det nå enn i uke 38....bruker otrivin for barn jeg. Har ikke lest pakkningsvedlegget engang jeg, men blir desperat av ikke å få puste. Tungt å gå i oppoverbakker nå ja, tett i nesa og noen kne langt opp i lungenen God bedring!
ev@drian Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Otrivin er ok for gravide, selv bruker jeg den for barn når jeg absolutt må. Og JAAAAAA, ble høstforkjøla i DAG og syns ikke det er noe kult i det hele tatt. Nyser i ett sett, noe som iblant er dustete når man må tisse i ett sett også :S Så jeg har mest lyst til å gå og legge meg i senga. Men måtte gjøre lekser med sønnen min, lage middag osv osv... Herligherlig!
Millamil Skrevet 23. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2010 God bedring til dere andre også:)det kunne vært værre.hehe:)får prøve nesesprayen til guttungen jeg da.blir sikkert litt bedre når det letter litt opp:)
Gjest Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 er det noen her forresten som har erfaring med tena lady (funker det bra?)? synes det er så flaut... nå er den verste nysinga over da, men truseinnlegg blir litt knapt til tider... huff! men jeg blir da påminnet å trene bekkenmusklene litt da, så kniper noen ganger etter hvert nys
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 God bedring jenter:=))) Ta godt vare på dere selv nå og plei dere godt. Typisk at mange blir forskjøla nå som høsten er i gang. Har heldigvis holdt meg unna dette foreløpig og bank i bordet. Håper bare jeg og dattera mi holder oss friske nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå