mor_til_2_skjønne_gutter Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Dagen idag har bestått av masse kynnere, ganske ubehagelige.! Kan det være ett tegn på at fødselen starter snart?! Har vært plaget me kynnere i hele svangerskapet, men de har ikke vært ubehagelige.... Fikk prematurt sist, så kan godt vært psyken som tuller med meg. For jeg har 29 dager igjen til termin enda, så det er vel litt i tidligslaget at det skal starte nå?! når alt er normalt ellers?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Kanskje du anstrengte deg ekstra i går/dag tidlig? Da kan jeg få masse kynnere....ellers vet jeg ikke, for er förstegangs...
ev@drian Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Det KAN være noe, hvis kynnerne er sterkere enn vanlig og også ubehagelige. Det kan være lure-rier, og det kan også være ingenting. Du kan jo sjekke med jordmor for å være sikker? Jeg hadde bare ventet litt (en dag eller to) og sett hvordan det utvikler seg. For 29 dager for tidlig er jo ikke SÅ mye for tidlig heller det da - da er man jo straks fødeklar (21 dgr til termin).
mor_til_2_skjønne_gutter Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2010 hmm, får vente til i mårra da, ettersom at d ikke tar seg opp.! Men nå har det kommet en ekkel svie "inni" underlivet, men bare svie, og det kommer å går.! Blir jo litt bekymret her jeg sikkert aleine hjemme me gullet som sover.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå