Puppen og lillemor Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 alle snakker om hva man skal gjøre hvis babyens sparkemønster endrer seg, og da med fokus på færre spark, mindre bevegelse. Men hva hvis babyen er mye mer aktiv en dag eller to?? Bør man kontakte noen da?
☆septemberbarn☆ Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Tror nok ikke det er noen grunn til å ringe :-) De vil jo ha så mye liv som mulig i magen.
MillaLilla Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Legen min sier at ekstra mye aktivitet bare er sunt og bra (selv om jeg har vært litt bekymret innimellom - innimellom kan jeg ikke skjønne at nurket noen sinne slapper av), og at det kun er markant nedgang i aktivitet man skal være bekymret for (for eksempel skal vi jo i 3.semester merke daglig aktivitet).
Puppen og lillemor Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2010 daglig aktivitet er det i hvert fall ingen tvil om her.. haha.. det sparker og spreller og er full rulle hele dagen. Jeg fatter ikke når dette barnet sover..
74skytte Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 HopefullySoon: Jeg tenker akkurat det samme, og sa det akkurat rett før jeg leste inlegget her. "Håper han ikke er like aktiv når han kommer ut". Var på A-ha konsert på lør, og da dansa han seg gjennom hele konserten.
Puppen og lillemor Skrevet 23. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2010 74skytte: haha, kanskje det er det som var grunnen - jeg har gått og nynna og tralla på a-ha låter hele helgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå