Gå til innhold

Bambi =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du.. starter en tråd for oss jeg. Så du hadde svart meg på den andre tråden..

Jeg kan ikke skryte på meg noen positiv test enda.. Det ble to streker, men først en stund etter at tiden var ute. Jeg hadde en fargeløs skygge først, og den ble farget tilslutt...

Streken var syyyltynn, og jeg kan ikke engang ta bilde av den fordi kamraet mitt ikke har bra nok oppløsning. + at jeg har kastet den, så jeg ikke skal gå å gnukke på den... hoho...

men jeg har symptomer da.. hehe Her har du listen:

¤ munnsår (sånn munnskåld inni liksom)

¤ ising og ømmhet i tenner

¤ øm i halebenet

¤ øm i livmor

¤ sliten/trøtt og humør fyllt

¤ småuvell

¤ ikke kommende mens

¤ ømme tyngre bryster

Hadde sikkert kunnet kommet med maaange flere, og når jeg ser på listen så skjønner jeg jo at jeg må være alvorlig syk i hue om det er NOK en inbildning... hehe

Ja, så da venter vi da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!:) Koselig at du starter en tråd for oss:)

Så utrolig spennende da,vanskelig å si med testen, det kan være feil, men den kan også være positiv,har hørt om folk som har vært gravide, men fått positiv test etter tiden var gått ut! Mange spennende og reelle grav.symptomer. Tenk om du virkelig er gravid, det hadde vært så gøy! Håper virkelig at vi får følge hverandre. Det er jo flere som har fått in graviditet på oss i det siste så vi får klamre oss til håpe så lenge! Hos mer er det full babymaking om dagene:p El er like rundt hjørnet,på onsdag tror jeg,så her er det full fokus på det, spennende. Regner med jeg selv sitter med masse sympt. om en ukes tid, gravid eller ikke gravid:p

Har kjøpt CBferilitetsmonitor, var jo 30% på vitusapotek, tenkte at hvis vi ikke blir gravide denne mnd. så har vi den, og uansett kan vi bruke den når vi skal ha nr 2, får drømmen er jo flere barn:) Ellers har jeg kjøpt grav.tester også, venter så spennt på den pakken.

Sambo reiser på jakt 2. uka i sept, rundt ikm dagen. Hadde vært så gøy å kunne å kunne gi han en positiv nyheten når han kommer tilbake:)

Skal du/dere på jakt i sept? Hunden er klar som et egg og ivrig som bare det i fjellet for tia..:) Dårlige rypetellinger her i nord, men noen ryper er det jo;)

Skrevet

Beklager skrivefeil,og ehm ja, at nicket kom så langt ned, hunden la hode oppå tastaturet:p

Skrevet

Er ikke greit og si.. Jeg ser på den som negativ enn så lenge.. har til og med kastet den! siden ellers kommer jeg bare til å gå og titte på den hele tiden! Og det blir bare teit. Man må nok bare annta det værste, og heller bli positivt overrasket... Men håpe litt..

Uff ja, disse symptomene er alt for reelle av og til.. og de kommer jo så tidlig.. hehe.. Men for meg da, som ikke har hatt mensen på snart 7uker, har jo hatt litt tid til og kjenne etter da kan man si,... hahahaha....

Så artig med fertilitetsmonitor... Kan ikke ha det jeg, ellers hadde jeg heelt sikkert hatt en.. men pga ustabile sykluser så anbefales det ikke... så da har jeg latt det være!

ååå tenkt å kunne overraske han da.. sååå koslig..

jeg har kjøpt overraskelse til A jeg da.. men det tar to uker før den kommer. så jeg håper jeg event. klarer og holde meg til den kjem....

Legger link til under her.. så kan du se... sååå perfekt for oss jegerfruer vøtt..

Ja, vi skal ha litt ferie ja... Anders skal ha hele første uken, mens jeg skal bare ha fredagen og mandagen fri... Skal på Lygnasæter og jakte skogsfugl... Ble ikke no rype terreng på oss i år.. men som du sier, så er jo ikke tellingene akkuratt de beste i år, så kanskje like greit med skog.... Kos blir det UANSETT..

hahahah hundehue ar jeg goood kjennskap til... Men gjett hva a.. BEGGE våre har fått løpetiden.. er det MULIG??? De har hatt en uke alt da, så trur de blir AKKURAT ferdige til jakta håper vi!

klemklem

Skrevet

Hei igjen:)

Blir vel deilig med en langhelg sammen med kjæreste og hund, alltid godt å være ute i friluft:) Idag ble Voffsen "sauren", hun skulle restestes på sau og var så redd for sauene at hun like godt lurte seg ut gjennom en sprekk i gjerde og kom til "mammsen" (meg). Flott å vite så slipper man den bekymringen, ellers har vi begge hatt fri idag og vi vært på en flott tur i skogen. Pakken er kommet med testene og feril.monitoren, skal hente den i morgen, gleeeder meg:) Har hatt elslim og smerter i nedre del av magen idag så tror EL var idag,hååper på positiv test i begyn. av sept:)

Hvordan har du hatt det idag? Noen flere sympt?:)

Synd at rypetellingene er så dårlige, men dere er jo heldig som har skogsfugl som alternativ, det er vel det gordon settere egentlig er best på også:)

Skrevet

hei hei..

Ja, blir kjempe deilig med en langhelg. kjenner jeg ser frem til det altså!

Vi var på sauereinhet på mandagen vi, og begge våre er fortsatt sauereine!! hurra...... Er veldig glad jeg slapp å se barna mine bli strømmet.. hehe.. ikke hyggelig, men veldig nødvendig.

ååå så morro at alt har kommet!!! Håper veldig at det går din vei nuh! har gode vibbe på deg altså.....

jeg har hatt en ganske buissy dag i går og i dag.. mye og gjøre om dagene. Symptomene lever de.. Har de siste dagene vært øm i halebeinet.. er sånn at det er litt vondt og sitte.. + at jeg har hatt masse stikkinger og vondter i livmoren.... trøtt, sliten +++++ Alt er på plass... Og en av de største symptomene er jo faktisk at jeg ikke har spottet denne pp... selv ikke etter en runde i halmen. Og det pleier jeg alltid og gjøre rundt ikm...... så da...

ja, det er kjempe synd! kanskje de burde totalfrede rypa ett år eller to, så bestanden kan få ta seg opp?! hvertfall mange steder i landet... Med tøffe vintere, og korte sommere med mye rovdyr er det nok ikke lett og være ryper gitt...

Skogsfulg er guld det også! så stoooore ... hehe... Ja, gordonsetteren er jo best i skogen. Men våre klarer seg godt på fjellet også, men de er litt vide i søka bare... men det er verst de første dagene, så tar de seg inn etter som de får det inn i kroppen.

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...