Gå til innhold

Dere erfarne testere... :)

Turbotrollet & Lille Sprell♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de ALLER billigste testene å få tak i på nett? Da tenker jeg hvor det er billigst inkl frakt... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nøgd med billigetester.no i hvertfall... Rask levering, aldri vært noe tull med dem... Bare pass på å holde deg under toll grensen (trur det er 200kr) Bestill heller i flere omganger...

klem

Skrevet

Spør jo om jeg burde kjøpe noen tester å ha liggende... sånn i tilfelle :)

Hvordan går det med deg da monca? Testet noe mer?? Spennende dette altså!!!!

Skrevet
http://www.babytime.se er vel den billigste. Men jeg får nesten konstant med skyggestreker på billigstrimlene der.. Men billig CB og sånn da! :D
Skrevet

Går greit med meg.. Lever i min egen verden mens jeg stadigvekk leter etter nye symptomer.. HAHA.. Vet ikke når jeg skal teste, kanskje mot helgen eller noe... Så du etterlyste bilde på den andre tråden, men det går nok ikke.. For Den er så svak at det ikke går... + at jeg har kastet den.. så du skjønner tegningen.. hehe

klemklem

Skrevet

Nei, nei, nei... du må jo ikke KASTE testen!!!!!! Hehe :) Fant ut her en dag at jeg har visst fortsatt mine 4 positive tester fra oktober 2008 liggende på badet ennå jeg :) Hehe :)

Det er 1 positiv test du har fått? Eller flere?

Skrevet

ja, men om jeg har den liggende - så henger jeg meg opp i den! Og siden den ikke egentlig er positiv fordi den ble det først etter tiden, så kastet jeg den! men den dagen jeg får ekte positiv test, så skal den limes inn i baby albumet!! ingen tvil.. hehe

Om man regner med den siste nå som positiv, så har jeg vel egentlig fått 2 stk.. Men med to uker mellomrom.. så den første KAN bare ikke ha vært annet en falsk positv... så da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...