Gå til innhold

Termin på lørdag :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja synnes ikke det er lenge siden jeg og min kjære snakket om ta turen ned til København jeg, tankene hadde for alvor begynt å jobbe i fjor på denne tiden. Jeg ringte og bestilte time Dr. Trolle, men den timen ble avlyst pga økonomien :/ Så kom høsten for alvor og vi hadde lagt til side nok for en del forsøk, oktober kom og jeg dro til Trolle, hadde eggløsning den dagen jeg var hos han, så da ble det første forsøket utsatt en mnd til. Jeg var rimelig utålmodig da, testa eggløsning i neste ei uke før antat eggløsning og da testen endelig slo ut, var hjerte og puls på nivå med positiv graviditets test tror jeg :)

Dagen dro jeg ned til CFC alene, ble for dyrt med billeter for både mannen og meg, hadde ikke en bare god opplevelse med CFC, men stort sett var det meste fint. Så kom den 18 desember og jeg skulle teste, 30 sekunder gikk og testen lyste GRAVID!!!!!

Nå er det gått enda 40 uker siden da, og om 5 dager har jeg/vi termin vi venter og lengter etter vår etter lengtede baby gutt, sliten og utålmodig er jeg, gråter for den minste ting, men alt dette blir langt bak i hodet når gutten endelig ligger i armene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer - du er jo snart i mål!!!!

Kjenner igjen de tårene ja....ille i begynnelsen og nå har det begynt igjen. Supersentimental for tiden. Har 52 dager igjen jeg da - venter også en liten gutt :) Hipp hurra for at jeg tok skrittet og valgte å gjøre dette alene!

Masse lykke til med den forestående fødselen din, Endelig gravid igjen! Og den spennende tiden med å bli kjent med den lille :) :) :)

Klem

Skrevet

Så spennende...kommer sakte tuslende etter med våre 118 dager igjen i påvente av en liten jente :)

Masse lykkeønsker i tiden fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...