Gå til innhold

"Hallo baby,, går bra i dag?"... Flere som har søsken som er spente

Anbefalte innlegg

magen vokser og lillegutt på 2,5 år blir mer og mer interessert i hvem som er i magen og venter spent på at baby skal komme ut.

I går kveld slappet jeg litt av på sofaen og han kom bort, dro opp toppen min.. La hodet helt inntil magen min før han snudde seg og ropte ned i navlen min.. "Hallo baby, går bra i dag?"

Storesøster på straks 7 ble litt skuffet over at hun skulle få enda en lillebror.. (nr 2 hos oss, og 1 hos sin egen far) MEn hun er veldig interessert i hvordan kroppen virker og hvordan man klarer å få en så stor baby ut av det lille hullet i tissen =) 18 +0 i dag

Fortsetter under...

Eg har også et par spente storesøstre her :)

Ho på 3år bryr seg ikkje så mykje egentlig...ho er mest fokusert på at "mamma er MI"

Ho på 4år derimot gledar seg veldig.... ho er for tida veeeldig intr. i kva hårfarge babyen har :)

Mine to på 3 og 5 vil veldig ofte klappe på babyen... Har ikke fått synlig mage enda -er 18+3, så her er det litt diffust enda ;) Men de er veldig opptatt av at mamma har baby i magen, og de gleder seg veldig.

Jenta mi på 5 begynte å hylgråte da jeg fortalte om babyen i magen, så her må vi nok belage oss på en god del sjalusi. Tror det blir mer virkelig for henne når magen vokser og ikke minst når en kan kjenne liv, håper det går seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...