mamma-9 oktober-2010 Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Det gjør jeg! Dagen idag startet med å levere gutten vår på 6 år på skolen og etter det har jeg sittet med pc-n i fanget, sett på God Morgen Norge på tv2. Luket noen blomster ute, men det ble for slitsomt å gå og bøye seg. Gikk inn igjen, slo på tv-n og tok meg litt is og en kopp kaffe. Skikkelig meningsfull dag....
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Har sittet ved pcen siden jeg stod opp jeg. Vurderer om jeg skal vaske noe babytøy, men har ikke kommet lengre enn med tanken gitt. :-p Jeg orker ikke være ute heller, for det er så varmt og ekstremt mange veps. Fysj! En skikkelig lat dag dette ja.. hehe
mamma-9 oktober-2010 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 Gleme forresten og si at jeg er 35 uker på vei og sykemeldt. Og du?
Mammaen til Lasse Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Ja her sitter jeg og venter på at samboeren skal komme hjem. Har gått en god tur med hunden, og satt på noe klær. Mer orker jeg ikke ennå. Ble vekket kl. 8 av at de som bor over oss bygger et pent lite utested på terrassen sin. DUNKDUNKBRRRRR er ikke akkurat det morsomste å våkne til.
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 34+3 og sykemeldt her og. Har ikke begynt å gjøre ting klart til babyen kommer heller.Har så god tid føler jeg. Men nå som det bare blir tyngre og tyngre må jeg få satt igang før jeg ikke orker noen ting. Er bare 41 dager igjen.. Tida flyyyr avgårde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå