Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 De siste dagene har jeg hatt litt mensmurringer, gjerne at de kommer flere ganger etter hverandre. I går kveld satt de mest i underlivet, nesten så jeg kjente det i symfysen bare. Ellers har det värt litt i ryggen og magen. Er dette tegn på modning? Eller er det kynnere jeg har begynt å kjenne, de siste par månedene har jeg kun kjent at magen blir tung? Ser jo gjerne at det er tegn på at födselen närmer seg :-p (Selv om jeg vet at det kan ta laaang tid likevel)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Dyttetidytt! Ingen med litt mer erfaring enn meg? Hva eeeeer modningen dere snakker om?? Maaase!! :-p
ev@drian Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Det høres litt ut som du driver å modnes ja, med disse mensmurringene. Men som du sier, dette kan jo ta tid Hvis du ikke har kjent kynnere tidligere, så kan det jo også bare være dette. Du får se det an et par dager Lykke til!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Hihi...jeg modnes! (Som en frukt...hehe) Men da får jeg snart lov til å begynne å bli utålmodig da :-p (er jo det, men snart har jeg LOV)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå