Gå til innhold

En utfordring til alle her inne i dag!!! La oss alle prøve fokusere på hvor heldige vi er som faktisk ER gravide!!!

Anbefalte innlegg

La oss fokusere på de gode følelsene - finn de frem og skyv bort de negative! De hjelper oss ingenting - enten vi skulle være uheldige å miste eller ikke!

Jeg er selv bekymret, MEN har bestemt meg for å virkelig legge min innstas i å PRØVE å være positiv! Tenk...et nytt liv spirer inni der!!! ♥

La oss alle være lykkelige gravide da - kom igjen :D

Fortsetter under...

JEG ER GRAVID :D :D :D :D <3 min samboer og jeg er nok de lykkeligste menneskene på jord akkurat nå :) med bitteliten i magen på 10+3, gleder vi oss som små barn på julaften til slutten av mars.. Selv om jeg mista jobben pga graviditeten, så er det ingen ting her i verden som er viktigere for oss enn vårt kjærlighetsbarn :)

Vi gleder oss til bitteliten kommer, måtte h*n bli det vakreste på jord <3

Jeg er superhappy inntil det motsatte er bevist ;)))))

Selv har jeg 2 MA og 2SA det siste halvannet året... Er ikke bekymret i det hele tatt, det får gå som det går, men håper jo selvsagt at det kommer til å gå bra da ;)

Stoooooor klem fra en som er overlykkelig og "svever" om dagene, hehe :))))))

Så bra å se at det er noen som får opp stemninga her inne! Har faktisk blitt litt deppa av å lese om alt det negative her, og har nesten fått inntrykk av at "alle" har en eller flere spontanaborter bak seg.

Jeg er som dere og velger å tenke positivt inntill det motsatte (forhåpentligvis aldri) skjer.

Det har også vært en del skriverier om skrekkelige leger på første svangerskapskontroll. Jeg må bare skryte av min egen lege hvor jeg var i dag. Er 6+0 på vei, og hun var kjempe positiv! Ikke noe snakk om "det er for tidlig for kontroll" eller "vi får nå se hvordan det går". Nei, hun satte meg opp på ny time, og syns det var så hyggelig å få en gravid pasient! :) Så, vi må nyte den tiden vi har framfor oss, og prøve å ikke bekymre oss unødvendig. Det gjør jo ingen noen nytte, hverken oss selv eller den lille som skal vokse og gro inne i magen!

Stå på jenter, dette skal jo være en av de mest spesielle og begivenhetsrike periodene i livet vårt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...