Gå til innhold

Stratosen, kan du se en gang til? :)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Du spådde meg ved juletider, da var jeg så usikker ang forholdet til meg og sambo, og du var usikker på hvordan det ville bli.

Vi har bestemt oss for å gå hvert til vårt, og har visst det noen måneder nå. Holder på å pusse opp huset før salg, og leter etter leilighet.

Ser du om vi vil få solgt huset med en gang?

Vil jeg finne meg en leilighet/bolig å leie snart? Det er så lite leiemarked her, og lite som er stort nok siden jeg har tre barn..

Lurer også på om jeg vil finne meg noen mann igjen noen gang, eller om jeg blir alene? Får jeg flere barn senere?

Jeg er født: 18.11.75

Ser du noe på en med fødselsdato: 24.05.76? Jeg er litt nysgjerrig på ham, og han er singel. Men tror nok vi er for ulike, og så har han så mange jentevenner vet jeg. Kan være at jeg bare savner forelskelsen og noen å holde rundt, derfor jeg tenker litt på ham ;)

Vennlig hilsen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142231612-stratosen-kan-du-se-en-gang-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

så trasig at d skulle ende sånn, Men jeg tror d gjør dere godt, for dere var ikke lykkelig med sånn dere hadde det....Ser ut til at d ikke tar så altfor lang tid å selge, og jeg føler at du vil få deg en koselig liten leilighet, men det virker som du kommer til å flytte et stykke unna, jeg vet d høres skremmende ut men det er d ikke. Du vil stortrives med ditt "nye liv". Du vil nok finne deg en ny mann men det er ikke enda, slik jeg ser d blir d ikke før om 2-3år. Du kommer nok til å få flere bekjentskaper men du er litt redd for å binde deg, pluss at d nok er litt skremmende med tre barn og involvere og.....

Du og denne tvillingmannen er ganske ulike, men dere kan passe sammen...men jeg ser ikke noe seriøst rundt dere...bare vennskap, tror du vil nyte godt av det...en å snakke med....han er en god lytter :)

masse lykke til Gurine;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...