Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er eg ikkje glad. Har sove dårleg i det siste, og hatt ei travel helg. I natt drøymde eg mykje rare og litt ekle ting, og vakna med ein tung følelse av å ikkje vere gravid. Ikkje hjalp det med negativ billigtest heller (men er nokre få dagar igjen til IKM endå). Eg er småsjuk, hostar, søv dårleg og har ikkje matlyst. Og heile kroppen verker etter ein fjelltur laurdag.

Mor mi kjefta på meg i dag, ho synest eg er for dårleg til å hjelpe til heime hos ho. Så no sit eg her, uopplagt, med kvalme, vondt i korsryggen og har skikkeleg dårleg samvittigheit for at eg er dårleg og ikkje orkar å hjelpe mor mi. *sukk* nesten så eg ønsker at eg budde i ein anna del av landet enn ho. Dagen kunne knapt vore verre, men det blir den vel. For har murringar så TR kjeme vel på besøk for tidleg, sånn for å sette krona på verket.

Møkkadag! :(

Trur eg berre skal gå og legge meg, og ikkje stå opp før eg må. Men, får ikkje sove, så det er det ikkje vits i.

*sukk* Måtte berre få ut litt tunge tankar.. skal prøve å ikkje syte meir no.

Håpar dokke har ein fin dag i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har sånne dager så må man ta godt vare på seg selv. Si ifra at du er sliten til moren din, ikke få dårlig samvittighet du er jo sliten! Et tegn på at du trenger å slappe av og ta vare på deg selv er at du sover dårlig. Slapp av med god samvittighet: ingen er tjent med at du sliter deg ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...