Gå til innhold

Hvis du måtte velge. Aldri mer en dråpe alkohol eller aldri mer goderi, altså kake, chips, is, sjokolade og dessert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ren hypotese, just for fun.

Skrevet

kaster gjerne vinen for sjikoladen jeg!!!!! =)

Skrevet

Vil heller kutte alkohol enn snop og snacks, men vil helst kose meg med begge deler!

Skrevet

Ville ikke savnet alkohol det grann!!! Mørk sjokolade, derimot, ville vært et stort tap...

Skrevet

kutter gjerne ut alkohol.

Skrevet

Aldri mer alkohol, uten tvil:)

Skrevet

det var et lett valg, aldri mer alko

Skrevet

Ikke no problem,-liker ikke å være rusa (på no sterkere enn deilig is;)

Skrevet

Veldig enkelt valg- aldri mer alkohol.

Skrevet

Jeg er veldig glad i begge deler, men alkohol drikker jeg dessverre kun 3-4 ganger i året. (Er alenemor og har ikke sjans til mer;)

Måtte nok ha valgt sjokoladen..

Skrevet

for min egen helses skyld burde jeg valgt bort snop.... alkohol hadde jeg ikke kommet til å inntatt mye av uansett... men hadde selvfølgelig valgt bort alkohol.

Skrevet

Veldig enkelt valg for meg!

Jeg blir oppblåst og uvel av alt det er melk i eller mye sukker i, så jeg hadde droppet godteri for godt. Har vel forsåvidt gjort det allerede på grunn av laktoseintoleranse da men...

Alkoholen får meg ihvertfall ikke til å se gravid ut i ettertid, så kosen med et glass rødvin og to i helgene skal jeg ha ;-)

Skrevet

aldri mer alkohol m/problemer og fyllesyke..

ja til godteri når sukkerkikket kommer! ;D

Skrevet

Kutter alko, og koser meg med chips og sjoko. Og en Munkholm!

Skrevet

Aldri mer alkohol,uten tvil!

Tanken på å gjennomgå en mens-periode uten søtsaker gir meg abstinenser;)

Skrevet

MASSE godteri/snacks uten laktose, og en del godteri med redusert sukkerinnhold...

Vin derimot er proppfull av sukker...

Skrevet

Jeg slutta med alt av snop og kaker, og holdt ut i 6 år. Slutta med alkohol, og har nå, etter snart 14 år, fortsatt ikke smakt en dråpe. Så, enkelt valg. Lenge lever godteri og kaker! ;-p

Skrevet

lett valg; aldri mer alkohol.

Hva er vel livet uten sjokolade?

Skrevet

Joda, men så blir jeg ikke oppblåst og "ekkel" av den. Virkningen av godterier og snacks får meg til å se gravid ut, så jeg tåler det veldig dårlig.

Virkningen av vinen... Vel den er ikke synlig verken i form av oppblåsthet eller at jeg blir susete :-)

Skrevet

Selv om jeg drikker veldig sjelden synes jeg det er deilig å nyte et glass vin nå og da, så jeg hadde glatt kuttet ut alt godteri.

Skrevet

adri mer alkohol. har forøvrig tilbydt samboeren å kutte det ut helt om det hjelper han å kutte det ut, han tåler det ikke, er alkoholiker.

Skrevet

Hadde ikke savnet alkohol. Drikker så å si aldri likevel. sjokolade derimot....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...