Gå til innhold

Velkommen hit til meg :D Flere som har problemer med å klare jobben?

Anbefalte innlegg

12 uker +2 dager i dag :) Har hatt et veldig greit svangerskap hittil, men lavt blodtrykk og ekstremt lite energi som følge av det har gjort at jeg rett og slett ikke klarer jobben min.. Jeg jobber i barnehage, og det er fullt kjør hele dagen. Det er en veldig stor barnehage og dermed ikke så rolig som de små. Mye bæring og ryggen min er helt ødelagt. Jeg har spurt om å få bære lite som mulig, men dette klarer få å ta hensyn til og jeg setter meg ikke ned og ser på at ingen jobber. Jeg må ta ansvar på jobben min, men det har brent meg ut helt.. jeg har jobbet ræva av meg de første 11 ukene av svangerskapet og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. noen som har vært i samme situasjon som har en løsning?

Fortsetter under...

Hei,

Føler med deg! Jeg kan kun tenke meg hvordan det må være, barna tenker jo ikke på det såklart, og veldig lett for kollegaene å glemme.

Jeg jobber som sykepleier, og har en del tunge forflytninger der. Det har gått greit hittil, men kollegaene mine sender meg som regel på dør når det er noe tyngre, så kan jeg "trille piller" e.l. imens. De er gode til å passe på, de har stått der selv.

Det vitkigste du kan gjøre, er rett og slett og si ifra, igjen og igjen, til de tenker på det. De gjør nok ikke det så mye ennå, siden magen din kanskje ikke er synlig ennå, da kommer det nok mer av seg selv.

Går det ikke, har du jo rett til å få andre arbeidsoppgaver hvis det er mulig på arbeidsplassen din.

Jeg har hatt vondt i ryggen før, og vil ikke ha det nå når jeg etterhvert blir tyngre og større. Så gjør de treningsøvelsene som er anbefalt av Helsedirektoratet, 2x uka. Det gjør underverker, og så massasje etterpå av samboeren. :-)

Håper du finner en løsning, og får det bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...