GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Noen andre som har fått strekkmerker under graviditidet? Får så j.. dårlig swlvbilde av disse merkene, selv om jeg får verdens nydeligste datter så bryr det meg mye...Vet ikke hva jeg skal gjøre=( Lei meg=/
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Uffda, så leit at det går slik inn på deg! Det er ikke noe alright..! Jeg fikk ingen med førstemann (bortsett fra på rumpa da.. den ble sikkelig zebra:)) mens nå med andremann 4 dager overtid, så har det kommet en god del nederst på magen. Jeg tenker som så at jaja, sånt følger med når man bærer frem ett barn, å det skal ikke få ødelegge for alt det flotte ett svangerskap fører med seg:) Prøv å vinkle det positivt! *god klem*
mamma til 3:) Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Fikk det med førstemann, og syns ikke det var noe trivelig i det hele tatt... Men nå er jeg såååå stolt av de, jeg har bært fram straks tre barn:) De merkene betyr mye for meg faktisk! Håper du får det bedre etterhvert!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2010 vet jo at det "hører med" er jo kjempe fantastisk å bære fram barnet sitt, men skal faktisk leve med de j... merkene resten av livet!! =(
MiniMeAndMe+spire Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Hei, skjønner deg veldig godt!! Har d på samme måte, over og rundt navel ser d ut som et fyrverkeri... Men er fortsattikke d verste, puppene ser ikke UT!!!! D her er andre barnet mitt, vet ik om jeg har fått flere denne gangen, vanskelig å se nå.. Er forferdelig grusomt,helt enig! Og jeg blir irritert når folk sier at d er "verdt det", har overhodet ingen sammenheng i mine øyne!!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 (ikke meningen å coope tråden her altså, men jeg ble litt lettet når jeg så svaret ditt, mamma til 2:) *høygravid* , for jeg har virkelig trodd at jeg har vært smårar som flere ganger kan sitte i sofaen for meg selv med speil i handa å granske strekkmerkene på magen med stoooor fasinasjon) heheheh... Men er som du sier, stolthet! jeg har fått disse merkene fordi jeg bærer frem mitt barn! Finnes jo ikke noe man kan være mer stolt av:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 23. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2010 Enig med deg! ER IKKE VERDT det man blir jo forsatt like lei seg selv om man får noe som er verdens vakreste, merkene er der. Har ikke fått på puppene enda, men det kommer vel! kommer ikke til å se ut forsatt 4 uker igjen=(
septemberdrøm Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Skjønner godt frustrasjonen din! Har vært så heldig at jeg ikke har fått noen enda:-) Når bruker de komme, har 4 uker igjen, så har en følelse av at de kommer i en rasende fart nå mot slutten... 1. gangs mamma som gleder seg til snart få møte han/hun som har bodd så lenge i magen:-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Til nå har jeg faktisk ikke fått noen nye strekkmerker, merkelig nok. Men jeg har en hel bråte på sidene og överst på lårene etter en kraftig vektökning for noen år tilbake. Jeg ser at de begynner å bli litt röde nå, så de strekkes nok nå...satser på at de tar av litt for resten av huden hehe..men, det jeg ville si, er at selv med dårlig selvtillit og ingen som helst god grunn for å ha disse strekkmerkene, så tenker jeg ikke så mye på dem. De er helt lyse nå, noen år etter, litt sånn sölvfargede. Og jeg har bare akseptert dem nå, selv om jeg skjemtes fryktelig mye i starten. Så selv om det er helt for J å få dem, så tror jeg man kan få et litt bedre forhold til dem etter hvert. Og er det skikkelig ille, så kan man få hjelp hos legen, noe operasjon eller noe greier. Men jeg er helt enig, strekkmerker er noe dritt!!
HELomvending Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 Sorry Ladies, men jeg må bae si at jeg er gla jeg ike er alene. Godt å lese tråden din. Du vet, misery loves company... Magen min sprakk plutselig her for 4 uker siden. Fikk nelig plutselig mage, og det ble for mye for pingle huden min, og jeg har vært så grenseløst lei meg på grunn av dem. Det er nye hver eneste dag, og de blir større og mer lille for hver dag, og jeg ender vel opp som min mor, hun har den styggeste magen i verden grunnet strekkmerker. Herlig.. Jada, prøver å si til meg selv at det er verdt det. Men jeg har tydeligvis vært veldig kroppsfiksert før, uten å vite det, for det surrer i hodet mitt maaange ganger om dagen, at jeg ALdri kommer til å føle meg fin igjen.. Skjønnhet kommer innenfra, jada. Men når utsiden er en 80 år gammel sviskekropp så hjelper det lite.. Og alle GRAVID blad jeg ser i, finnes det ikke et enste merke på noen av dem, og det er likosm 90% som får det? Vel, vel.. Så jeg sier igjen, Takk for at vi er flere! (= Og misforstå meg riktog, ville ALDRI vært foruten den lille krabaten i magen, og sånn sett så er disse og hundre flre merker verdt det, men bare litt urettferdig og frustrerende liksom. (=
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 sist jeg var gravid, så var det noe her inne som sa at vi må kalle de for ÆRESMERKER istedenfor strekkmerker. det syns jeg var fint. selv om jeg vet at magen min kommer til å se ut som en skukkete ballong om et par mnd, så prøver jeg å ikke tenke for mye på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå