Checkit Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 tømmer seg veldig i dag og gjorde det i går også...jm sa på svangerskapskurset at dette er helt vanlig rett før, men her er ingen tegn ellers.....noen som har erfaring med det?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 hei:) nå er det 12 år siden sist jeg fødte men husker at jeg var veldig dårlig og kroppen tømte seg fra ene og andre enden dagen før vannet mitt begynte å lekke.....jeg hadde ihvertfall ikke noe tegn annet enn dette med oppkast og doturer... dvs slimproppen var gått fra før men husker ikke når da...... krysser fingrene for deg!! xxxxx
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Mange opplever at tarmen tømmer seg ordentlig før fødsel. Kvelden før natten vannet mitt gikk med førstemann, så var jeg èn skikkelig tur på do med løs avføring. Nå i dette svangerskapet har jeg hatt skikkelige tømminger flere ganger, spesielt nå på slutten (4 dager på overtid nå) men det har fortsatt ikke blitt noe fødsel på meg.. hehe:) Så tror ikke man skal være FOR sikker på at det blir fødsel i nermeste fremtid pga tarmtømming. Men det kan virkelig bety det også altså! Men sånt vet man jo ikke før man HAR født;) hihi. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå