Gå til innhold

Tror eg venter tvillinger :O

Gollegompen

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Noen som kan hjelpe meg litt?

Lurer litt på hvor stor livmoren deres var når dere var 11-12 uker på vei?

Var hos legen nå på fredag og var da 11+3. Livmoren min var da allerede kommet halvveis opp til navlen! Er andregangs, men har bakovervendt livmor, så fikk beskjed forrige svangerskap at magen kom nok seint pga dette. Tror også at eg har kjent liv, men har avfeid dette da eg synes det er altfor tidlig, men begynner virkelig å lure nå. Hadde også veldig kraftig utslag på testen, teststreken var dobbelt så sterk som kontrollstreken og dette var med utvannet ettermiddagsurin. Legen mente at enten var eg lenger på vei, ellers var det en sjanse for at det var to. Men hadde mensen 2. juni og det var en helt vanlig mens. Er heller ikke av de mest aktive på sexfronten så vet når befruktningen fant sted også, ihvertfall så godt som. Ligner dette på noen av deres svangerskap med tvillinger? :) Hadde vert veldig kjekt om dette var tilfellet ihvertfall. Så nå bare venter eg i spenning til den ordinære UL.

Fortsetter under...

Syntes det høres ganske likt ut som hos meg igrunn :). Jeg testet posetivt 3 dager før forventet mens. Kan ikke si at streken var sterk, for jeg brukte clearblue digital test. Var på første svangerskapskontroll i uke 13, da var livmoren min rett under navelen. Kjente også liv allerede i uke 11 :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...