Gå til innhold

Er det bare meg eller føder alle andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi... 9 dager over, og nedtelling til kontroll på sykehuset.... Skal dit torsdag, så det er jo ikke lenge igjen da :) Men jeg har en følelse av at ALLE rundt meg føder hele tiden :P hehe... Enten føder de før (snakker om bekjente altså) tiden eller bare noen få dager etter... Urettferdig altså!!

Og de som allerede er utolmodig før de har komt til termin... aaahhhh, prøv å gå over tiden da, kjempe gøy! Jeg prøver å ikke klage altså, men det er jammen meg ikke så lett alltid. Og jeg VET jeg er heldig som ikke har den giga magen, for da hadde jeg nok hatt det MYE værre ja...

Så jeg prøver å fylle dagene med "aktiviteter" for at de skal gå fortere. Så i dag er planen å produsere en hau med vårruller som vi kan ha i frysen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA DET SER UT SOM ALLE ANDRE EN OSS FØDER GITT.

JEG HAR EN UKE IGJEN I DAG,SÅ ER VELDIG KLAR.

SENDER EKSTRA FØDESTØV OG KLEMMER TIL DEG;););)

Skrevet

Huff, håper inderlig ikke jeg må gå over.. høres IKKE ut som noe for meg;p

Syns det begynner å bli mange som sniker i køen her inne.. Spesielt når septemberdamene begynner å føde.. usj.;)

Krysser fingrene for deg! Din tur først hvertfall:):)

Skrevet

Ja, jeg syns våre sprekkeferdige "med-søstre" her inne tyter ut nurk annenhver dag, jeg! Men det er jo fantastisk det da. Skjønner at dere på overtid (og rundt termin) er utålmodige, jeg slapper heeeelt av i uke 31 ;)

Ha det hyggelig med vårrullene :D

Skrevet

Forstår deg godt. Første gangen gikk jeg 12 dager over... Helt JÆVLIG. Ser liksom ikke noe lys i enden av tunellen, og maset fra alle rundt deg om ikke det er skjedd noe...

(andre gangen snek jeg 9 dager i køen, overraskende og deilig!)

Håper på å snike denne gangen og ja!

Skrevet

Ja, jeg tror faktisk at ALLE ANDRE føder før oss ;) Jeg har 3 dager igjen til termin og kan jo ikke klage sånn sett, men jeg trodde virkelig at ting var i gang på fredag, og etter det har jeg bare ventet og ventet og kjent på alle tegn i kroppen i håp om at det skal skje noe... Så de riene jeg hadde på fredag bør JAMMEN være godt for noe (modning osv), ellers har de bare vært til plage fordi jeg ble så innmari utålmodig!

Bra å ha en aktivitet å fylle dagen med. Jeg skal gjøre de siste babyforberedelsene i dag (de som egentlig ikke haster og som like gjerne kunne vært gjort ETTER at babyen hadde kommet ut..), og så må jeg begynne på andre prosjekter etterpå. Har noen syprosjekter som kan bli fine å fylle dagene med, heldivgis :)

MASSE lykke til, håper det blir action på deg snart!! Og tenk så deilig å ha fryseren full av vårruller, da!!

Skrevet

haha, føler også at ALLE andre føder ;) Er bare 5 dager over, men stor og tung og har fått alle sv.skaps plagene.. :/

Lykke til iok, håper du setter igang snart. Og lykke til dere andre også _)

Skrevet

Jeg ha også 3 dager til termin...men ikke noe tegn på noe action og ja, føler at ALLE ANDRE FØDER!!! Så nå har jeg bestilt meg frisørtime i morgen tidlig, i håp om at det hjelper...hehehe:)

Skrevet

Bra jeg ikke er alene :) Håper jeg orker de vårrullene nå da... Begynner å bli sliten om dagene av ingenting :P Men jeg får handle inn å se hva jeg orker, også får evt mannen hive seg rundt om energien viser seg over tømt...

Om jeg skal se på den positive siden har jeg rukket å bade i sjøen to ganger (på overtid) og i går var jeg på kino med min kjære :) Så da er vertfall det gjort ;)

Hadde også noe på gang etter jeg var hos jordmor onsdag, så jeg trodde virkelig jeg skulle føde, så etter det har det liksom vært litt nedtur... lure rier rett å slett. Så det var jo kjempe kjedelig da...

Men takk for gode ord jenter :) Det hjelper alltid...

Og venter man på noe godt, venter man ikke forjeves ;)

Skrevet

Jeg vet akkuralt hvordan du har det.

10 dager på overtid i dag og skal ned til legen nå for å få henvisning til igangsettelse.

Jeg er så lei og frustrert av denne ventingen og alle de vellmenende rådene jeg får overalt.

Vil ha denne ungen ut nå!!!!

Skrevet

Har riktignok 1 hel dag til termin men synes og alle føder utenom meg. Begynner å bli lei den flotte kommentaren "hun kommer når hun er klar". Klart jeg vet det, men er sliten nå!

Har faktisk bare hørt et godt råd om hvorfor slappe av nå: "Ikke stress! Adrenalin hindrer fødselen i å starte. Hormonet adrenalin "tar opp plassen" til hormonene som vil sette igang saker, så hold deg harmonisk, i kose-modus, og gjør ting som gjør deg glad!"

Men hva skal man fylle dagene med når man ikke klarer å gå 50 meter eller stå i mer enn 5 minutter uten at det gjør vondt, og slik har det vært i lang tid. Er glad jeg har PC'en, men er jo begrenset hvor spennende VG og Dagbladet er når man har "bladd" igjennom dem 3-4 ganger. Forslag til gode nettsider å bruke tid på taes imot med takk! :)

Skrevet

facebook og barnimagen er mest brukt (dinbaby osv.) eller googler gravid uke .., og leser alt eg finner.

Dinside.no

seher.no

googler ofte oppussing av f.eks barnerom eller andre prosjekter vi har.

Synes det har vore litt lite fødselshistorier i det siste, eg. Det er jo sååå kjekt å lese.

Skrevet

Ja, det er mye inn og ut av nettsider... Men nå har jeg laget 60-70 vårruller, så i dag blir det god middag :D Kjæresten blir nok glad når han kommer hjem :)

Jeg leser mye om rier da... Alle sier at du vet det når du har de... jeg trodde jo at jeg hadde de, men så ga det seg :( Går kanskje ann det? Ondt i ryggen, sliten, en heil hau me kynnere... magen vrenger seg veldig utover.. au au... Men har lest at rier blir værre når man reiser seg å går... Bare de kommer snart så... :) Jaja.. nedtelling til torsdag nå <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...