Gjest Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Fra jeg la meg halv elleve i går kveld, har jeg kanskje fått 1 time med søvn tilsammen. Den siste uken har det bare blitt verre og verre med kløe, kynnere, bekkenvondt og at jeg våkner gjennomvåt av svette. Føler jeg har prøvd alt jeg kommer på for å få sove... De siste dagene har jeg vært så sliten at jeg knapt vet oppned på meg selv... Har i dag 11 dager igjen til termin. Hva er sjansene for at jeg kan bli satt igang før? Er dette god nok grunn? Tenkte å ringe jordmor å få en time å forklare situasjonen, men er det noe vits hvis hun ikke kan gjøre noe uansett? Noen som har noen tips/erfaringer? (ble litt rotete dette her..)
iok med sønn <3 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Tror de er ganske strenge på det med igangsetting egentlig... For det er best at det skjer naturlig både for mor og barn..... Her sitter jeg nemlig og er 9 dager over... har et håp om at han skal komme av seg selv, ettersom det er det beste... Kynnere har jeg sykt mye av. Sover ikke mye på natta jeg heller, men hender jeg sovner igjen på dagen... er liksom blitt vandt med lite søvn... Har du prøvd akupuktur? Det kan hjelpe mot plagene dine... men snakk med JM om det uansett, hun har sikkert noen tips/råd om hva du kan gjøre for at ting skal bli litt lettere for deg. Å sette igang er nok veldig siste utvei...
Gjest Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Selvsagt er det best om det skjer av seg selv, men med søvnmangel og stygge sår på hele kroppen (klør meg til blods når jeg sover) så begynner man å bli litt despo! Fikk time nå kl 08, så får vi se hva hun sier.. Har ikke så store forhåpninger egentlig, men det hadde ikke gjort noe med litt hjelp.. Spess når ikke det er noe jeg kan få for kløen:/ Usj, klageinnlegg... menmen..
iok med sønn <3 Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Ja, å klø er ikke noe gøy... håper hun har noe som kan hjelpe da Lykke til
cadence Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Mot kløen kan du jo forhøre deg med legen din om lidokain kan være aktuelt. Jeg fikk sykt mange kleggbitt etter en laaang ridetur i skogen i slutten av juni, og klødde som en gal. Det skal store mengder til med lidokain før det evnt blir så mye at det er betenkelig pga svangerskapet. Hør med lege, for å få litt mer nattero høres ut som å trenges hvis du skal holde ut opp oppløpssiden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå