Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jenta mi på 17 mnd skal begynne i barnehagen om 14 dager. Å jeg lurer på hva slags dress hun kan bruke nå når di er ute,da tenker jeg på en hun også kan bruke i høst før vinterdressen tas i bruk! Åså ønsker jeg at den ikke er så altfor dyr... Å hvor kan jeg kjøpe en god og billig dress?
V.A.B Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg har vært på Reflex å handlet en sånn tynn utedress(i tillegg til vanlig todelt regnsett), den er av merket Reflex og kostet 500 kr. Vann og vindtett, med hette. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men den er litt stor i str, så han kan kanskje bruke den til våren igjen og. Ellers så jeg at de solgte fjorårets modeller til 30% rabatt nå på Reflex, fant dessverre ikke rett str til min her i byen...
Lea Laus Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Barnas Hus har hatt Reima sin høstdress til halv pris. Da koster den 500kr. Den kan du kjøpe ullfor til senere slik at du også kan bruke den om vinteren! Genialt. Eneste er at den er nok litt tynn for de aller kaldeste dagene, men da er ikke vi så mye ute uansett
husmus &2 Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Jeg nekter å kjøpe Reima, så jeg har tenkt å kjøpe Coop vinterdress. Den ble best i test i fjor og koster bare 600 kroner. Ellers har vi Reflex høstdress og den er vi veldig fornøyd med.
Studine mevik Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Jeg tror vi har blitt enige om å kjøpe HH parkdress med for som kan tas ut. Hvis det dukker opp noe annet som virker bedre så går vi for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå