Celine84 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Hei Lurte på om det er noe her inne som har mistanke om svangerskapsforgitning, og ligger på observasjon for gravide? Hva gjør dere for å få tiden til å gå, når dere sambo/mann ikke er hos dere?? Kjeder meg ihjel her inne på sykehuset i 2 uker nå, lengter etter både hjem og mann:(
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 hei:) stakkars deg da...kan ikke svare på så målet ditt men lurer rett og slett på hva som gjør at dem mistenker SF. har du ikke de klassiske symptomene eller? er så redd for SF jeg:/ dra i kiosken og kjøp alle bladene og sjokoladene de har:D nei seriøst---2 uker var lenge da! sier de ikke noe om når du kan dra hjem eller få permisjon eller noe? klemmer..
Celine84 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 Symtomer er som for høy blodtrykk, protiner i urinen, hodepine og flimring/lys i øyne, det har jeg fått alt. Men har gått bedre nå, nå gjelder det bare protin i urinen igjen. Ja, har nesten kjøpt blader hver eneste dag, men greit at jeg kan få bruke data'en her på sykehuset, ellers har jeg blitt gal, hehe. Nei, de sa at de skal fortsatt observasjon, så vet ikke helt når jeg kan komme hjem, savner mannen min hver eneste dag, blir ikke det samme å bare ringe liksom:( Som vanlig, er det ofte de som har tvilling som får SF, og slutten av svangerskapet det oppstår. Er i uke 35 + 2 idag....Kan ikke gå lenger enn uke 37 når det gjelder tvillinger....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 skjønner......men 35+2 da har du jo ikke lenge igjen da:D selv om det sikkert føles som en evighet for deg for øyeblikket....mannen din kommer vel å besøker deg hver dag? skjønner at du savner han da....det hadde jeg gjort også..sykehus er driit kjedelig!!men nødvendig av og til.... håper dagen din har vært grei og ikke gått alt for sent....du får vel lov å gå rett ut en tur å lufte deg og sånn vil jeg tro:)
Voyeur Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Få mannen din til å kjøpe deg en tv serie eller noen filmer som du kan se på! Nå vet jeg ikke hva du liker, men det er jo masse bra som man kan få tak på. Du kan vel få venninner på besøk, eller er det slik at du burde være mest mulig i ro? Uff, høres ikke spesielt artig ut å måtte ligge slik å ruge på et sykehus, og ikke ane hvordan utviklingen blir:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå