Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mangen her inne som skal føde på Haugesund Sykehus?

Bare lurer:)

Hadde bare vært kjekt å visst om vi var mange her og nårtid dere har termin :)

Jeg har termin 28 feb. Skal på UL 8 oktober:) Lenge å vente men håper tida går snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde i Haugesund ;) Har termin 10.januar, så vi blir nok ikke liggende sammen! :P

Jeg syns tida nå fra uke 15 til 20 har gått utrolig fort, selv om vi ventet på UL!!;p Håper resten går like raskt;)

Skrevet

Må ha masse lykke til videre da :)

Er det første el har dere flere? Dette er nr 5 på oss :)

Skrevet

Takk, i lige så:) Wow, 5, ikke værst..!

Første her i gården, og det er så spennende :)

Skrevet

Jeg skal også føde på haugesund sykehus. Har termin 10. mars og gleder oss veldig:) Har fått time til ordinær ul 17. okt, tror jeg det var.. Men har alle mine kontroller på sykehuset, så jeg har ul hver 3-4 uke sv.skapet igjennom. Har en gutt på 4 fra før:)

Skrevet

Jeg skal også føde på Haugesund sykehus. Har termin 23. november :-) Syns tiden går kjeempe fort!! Vi gleder oss masse :-) Dette er vår første, og vi venter en gutt <3

Skrevet

Titter innom fra tredje trimester;) føder på hgsd sykehus, termin 3nov!:) lykke til!

Skrevet

Lykke til alle sammen :) JA det er kjempe spennende :)

Skrevet

Jeg skal også føde på Haugesund Sykehus :) Har termin 7.desember :D

Skrevet

eg har termin 3. desember og skal føde på haugesund sykehus.:D

Skrevet

Eg ska også føde på Haugesund sykehus :-) Termin 09.februar :-)

Skrevet

du som har termin 7.des hvem er du?

Skrevet

Jeg skal føde på Haugesund sykehus, har termin 5. februar. Skal på ultralyd 7. september, bare 8 dager til, gleder meg:)

Skrevet

jeg skal også føde på hgsd sykehus. Er 29 år å har en på 6 år fra før som også e født der. Terminen e 1. mars. Har max fødselsangst å har store planer om å ha med en doula. (les: fødselshjelper) Håper denne gangen blir bedre enn forrige. Det e sikkert ikkje sykehuset sin feil at det jekk litt dårlig sist, men eg forbinde likevel fødeavdelingen der med noe negativt. Hadde sikkert hatt godt av å hørt fra folk som har positive opplevelser fra føden på haugesund sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...