Gå til innhold

Tungpustet.. og litt 'klem' på venstre side.. uke 31 . Erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phew.. er blitt så utrolig tungpustet i det siste.. av alt.. er full sykmld men lear meg som normalt.

Tja.. det er blitt tyngre alt av kroppsvekt o.l men er så tungt å puste liksom

Er det normalt? hehe.. lurer fælt er førstegangen detta ;))

+ litt klem på venstre side, kanskje jeg har strekt noe bare da,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?=)

Skrevet

Uke 31 i morgen her, med andremann - og jeg er også blitt litt tungpustet i det siste. Helt normalt :) Er jo etterhvert litt liten plass til innvollene VÅRE inni der hehe. Det at det klemmer litt kommer nok av det samme. Kanskje babyen ligger med rompa ut til siden også klemmer det litt på deg, sånn innvendig? :)

Skrevet

Jeg har vært tungpustet nesten hele veien. Merker det spesielt når jeg legger meg på kvelden at det piper i brystet, og om morgenen er jeg gjerne litt slimete i halsen og hoster. Aner ikke om dette er normalt. Prøvde å ta det opp med fastlegen, men hun ville ikke eksperimentere og gi meg medisiner mens jeg var gravid hvis jeg klarte å leve med det...

Ellers er det vanlig å bli tungpustet av alt det ekstra blodet kroppen pumper rundt mens man er gravid da. Hjerte og lunger har jo litt mer jobb å gjøre når det pumper for to ;)

Skrevet

Jeg er tungpusten like etter at jeg har lagt meg for natten, tar ca 30 minutter før pusten roer seg, og så starter showet i magen. Jeg har klem på høyre side opp mot ribbeina stort sett hele tiden unntatt når jeg står/går og sirkusjenta er rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...