♥tre små hjerter♥ Skrevet 22. august 2010 #1 Del Skrevet 22. august 2010 Fant for knappe tre uker siden av jeg var gravid. Totalt uventet!! Men, etter sjokket hadde lagt seg, og roen senket seg litt startet vi å glede oss.Et barn er jo en gave, uansett når det kommer, og igrunn passer det vel aldri helt å få en liten en. Vi har to herlige små fra før...og hadde sett for oss at en evt. tredjemann kom til å bli en liten atpåklatt. Forrige helg begynte jeg å blø litt, ikke mye, men nok til at jeg måtte skifte truseinnlegg noen ganger iløpet av dagen...hadde en del menssmerter, og mye ryggvondt. På mandag begynte jeg å fossblø...og på formiddagen samme dag skjønte jeg at denne gangen hadde det gått galt. Rakk nesten å runde 6.uker. Jeg er veldig glad for at det skjedde så tidlig når det først skulle skje. Det var som en veldig kraftig menstrasjon..og nå har jeg nesten stoppet å blø. Jeg har ikke helt følt den store sorgen. Det har vært litt sårt i hjerterota, men ikke værre enn at det har gitt seg nå. Jeg er veldig glad for at kroppen fungerer, som regel er det jo noe veldig alvorlig galt med embryoet når det skjer en spontanabort så tidlig. Naturen er rar, men alikvel veldig fin...på sin litt brutale, men alikevel fantastiske måte "rydder" den opp, og gjør seg klar til en ny runde. Jeg mener ikke å såre andre nå, hvis noen føler jeg med dette tar lett på det. For det gjør jeg ikke. Jeg føler veldig med de som mister gang på gang, uten å finne årsaken til det. De som sliter år, etter år, med å få en positiv test, som så opplever å få to streker...og så varer ikke gleden mer enn noen korte uker.Det er bare ille....og jeg får helt vondt av å tenke på dem som må gjennom noe så tøft. Men, for meg nå...var dette litt sånn "jaja, da var det ikke meningen nå, det kommer flere tog, og da får vi prøve å hoppe på det"og håpe vi da er så heldig å få bli med helt til endestasjon..Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men var på en måte deilig å få skrevet det ned. Håper jeg ikke støter noen med dette, ei heller gjør noen her inne skremt. Det er ikke meningen. Til alle dere som i disse dager har funnet ut at en liten en er på vei, kos dere masse, nyt tiden..og lykke til,,:)I de fleste tilfeller går det helt fint..det har jeg fått oppleve de to andre gangene jeg har fått to streker, de er idag to herlige jenter.♥og husk at å vente på en glede, er også en glede.Og som Don Herold en gang sa "en baby er en sånn en flott måte å starte et menneske på" og det er virkelig sant... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142229066-jeg-mistetingen-skremselspropagandabare-noen-tanker-fra-hodet-og-rundt-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingo80 Skrevet 22. august 2010 #2 Del Skrevet 22. august 2010 Så fint at du klarer å ta det sånn! Beundrer deg for det. Lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142229066-jeg-mistetingen-skremselspropagandabare-noen-tanker-fra-hodet-og-rundt-det/#findComment-142229318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldretussa Skrevet 22. august 2010 #3 Del Skrevet 22. august 2010 Det var et flott innlegg! Trist at du mista, men jeg synes du tar det på en utrolig fin måte. Håper jeg også greier å tenke sånn dersom det skulle skje med meg nå tidlig i svangerskapet. Jeg er 6+5 i dag og håper spiren har det bra Har ei nydelig tulle på 11 mnd fra før. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142229066-jeg-mistetingen-skremselspropagandabare-noen-tanker-fra-hodet-og-rundt-det/#findComment-142229370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
me5 Skrevet 22. august 2010 #4 Del Skrevet 22. august 2010 Fint innlegg.... trenger noen slike også..... vi vet jo alle at det er en grunn til at kroppen støter det vekk.... så egentlig skal man jo være taknemllig for at vi er så godt laget og vi fungerer som vi skal..... Vi trengte et slik innlegg her.... det kan bli litt mye redsel for at det skal ende opp i en abort..... men jeg har all respekt for dem som har prøvd i årevis og så skulle utfallet ende opp sånn.... Lykke til med dine andre 2 og så håper jeg du hopper på toget neste gang!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142229066-jeg-mistetingen-skremselspropagandabare-noen-tanker-fra-hodet-og-rundt-det/#findComment-142229462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå