Gå til innhold

Er ikke i form.... :( Har du det sånn/hatt det sånn?

Anbefalte innlegg

Jeg er i skikkelig dårlig form.... forferdelig vondt i hue,og oppblåst i magen.Gikk på vekta og den viste fakrisk 1,5 kg mer enn den pleier... :S Skal jo ha uttak på tirsdag og er LIVREDD overstimulering! Huff.... Noen som har det på samme måten? Hadde riktig nok mange fler eggposer nå enn sist.....

Håper ikke det er noe galt :(

Fortsetter under...

Dette går så fint så:) Finn deg en god bok og legg deg godt til rett og slapp av. Må ikke bekymre deg for vekta, de medisinene gjør ikke underverker med kroppen for å si det sånn. Og forhåpentligvis så skal vekta bare øke og øke fremover ;) Krysser fingrene for deg frøken.

Klem.

Hei, er absolutt ikke helt sikker her nå altså, men jeg mener å ha lest her inne en plass at en kan bare bli overstimulert etter at eggløsningssprøyten er satt.

Jeg ble innlagt pga overstimulering, men dette skjedde først 14-16 dager etter innsetting, husker ikke helt.

Hvis du har veldig vondt bør du vel kanskje ta deg en tur på legevakten, bedre å gå en gang for mye !

God bedring, lykke til

Takk og lige måte.... Jeg leste på bivirkniger eventuelt overstimulering at man kunne oppleve vektøkning :S Blir skikkelig nærvøs jeg :( Huff..... Men det går vel bra håper jeg.... På fredag på ultralyd så dem 16 poser og endel små.... Så kanskje pga har mange poser denne gangen forhold til sist... ? :S

Håpe alt går bra for oss alle... Klem

Jeg var i skikkelig dårlig form begge gangene jeg skulle ha uttak,men jeg var ikke overstimulert. Hadde bare 11 egg første gangen og 8 egg andre gangen.

Det er jo mye som skjer der nede som ikke er normalt.

Det er jo vanlig å gå litt opp i vekt. De fleste er oppblåst på slutten.

Jeg håper at jeg ikke blir så dårlig nå som jeg har gått på kort regime. Jeg har vært en del uvel og kvalm nå men ikke hodepine.

Jeg skal sette eggløsningssprøyta på mandag eller tirsdag så da har de 2 påfølgende dagene ofte ført til ubehag . Håper jeg slipper det denne gangen.

Føler med deg. Har vært der og har vært redd,men det var ikke noe fare da jeg var så dårlig begge gangene hvis det er noen trøst.

klem

Takk for svar alle sammen :) Jeg er oppblåst og vondt i hue.... Men ikke vondt noen annen plass.... Så håper det bare er bivirkninger på puregon :S Jeg skal sette ovitrella kl 23.15.... Det går nok bra.... Hadde det hvert fare for noe så hadde vel jeg fått beskjed på fredag da jeg var på ul? :S (håper det hvertfall)

Ha en fortsatt god kveld alle sammen....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...