Gjest Kira06 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Lurer litt på hva som er "vanlig" når det kommer til å holde barna hjemme fra barnehagen mtp feber. Datteren min har kun gått 2 uker i bhg, og ble skikkelig forkjølet med endel feber fredag kveld. Hadde også feber på lørdag, og var ganske snørrete. I dag (søndag) har tempen ligget på ca 37,7-37,9, og hun er i strålende form bortsett fra litt tett i nesen. Så lurer på om det er vanlig å sende dem i bhg neste dag? På meg virker hun frisk, og regner med at det er en sånn typisk "barnehage-forkjølelse". Hva ville dere gjort?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 hadde sendt henne. her har vi sendt barna, nå har mine bank i bordet kun vært borte fra bhg i 10 dager hele sin bhg periode. å de har vært igjennom alle barnesykdommene har aldri sendt de med feber å ikke måttet hente de pga sykdom noen gang. har nok vært veldig heldig. ikke ble di ammet heller så kan ikke skylde på det
scoobydo Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 I bhg til gutten vår sier de at barna skal ha 1 feberfri dag før de kommer tilbake i bhg. Jeg hadde sendt han i bhg i morgen hadde han hatt feber fredag og lørdag.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 jeg jobber i kommunal barnehage, og her sier rettningslinjene en feberfri dag hjemme. Du kan sende henne i bhg i morgen, skulle formen bli dårligere, ringer de deg nok.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 1 feberfri dag.. Hadde sendt i bhg i morra så sant ikke feberen er høyere i kveld da..?
Gjest Kira06 Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Takk for svar alle sammen! Hadde ikke feber før hun la seg klokken syv, da var tempen 37,6. Så da blir det bhg i morgen, og jeg kan nyte min siste fridag før ny jobb på tirsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå