Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hørt fra bekjente at hun ikke tar imot før i uke 13, men jeg kommer også til å ringe inn tidligere før å høre om dette er tilfelle. Dersom jeg ikke kommer inn før, må jeg uansett bestille til uke 13:-)

Lykke til videre. Når er din termin?

Missed Abortion, altså at fosteret dør uten å komme ut..

Jeg mistet i SA/spontan abort (med blødning) i mai, og hadde en liten blødning for noen dager siden, og er redd det er noe galt. Så jeg vil ha en ultralyd for å sjekke om alt er ok..

Jeg bor også sør i Rogaland, på Klepp.:)

I uke 6-7 dannes jo hjertet, så man kan etterhvert se hjerteslag da. Men man ser jo ikke så fryktelig mye mer da.

Og ofte gjøres ul'en innvendig.

Utover i uke 10-13 kan man etterhvert se nakkefolden, den kan jo indikere Downs syndrom feks. Jeg var i uke 10 med førstemann, da så man både hode, armer, fingre etc, men ikke kjønn.

På tidlig ul er det svært vanskelig å fastslå kjønn helt sikkert.

Kjønnet er det vel vanligst at man får vite ved ordinær ul.

Annonse

Hei, er fra Bryne selv og har vært hos Kari Utne tidligere. Hun tar imot fra uke 7-9, men det er ikke alltid hun ser så mye annet enn hjerteaktivitet. Hun har bare utvendig UL. Mange her inne fra Rogalandsområdet?? Førstegangs eller flere? Jeg venter nr. 3 :-)

Lykke til hos Kari

Heisann....

jeg venter oså nummer 3:-) litt lenger sør jeg da.... liten plass så jeg vil ikke si så mye mer.... kan jo hende dere er min nabo....hi...hi...:-)

Jeg har 2 gutter på 2 og 5 år

når har du termin....

begynnelsen av mai her

ok..... dette kan bli spennende.... om vi begge kommer oss til 3 mnd da må vi røpe plassen!!!

Veldig koselig å treffe nye mennesker.....

Jeg er til tider veldig aktiv... men så kan jeg daffe ned litt..... men er vel innom en gang om dagen og titter uansett.....

Den vanlige er sånn ca 17-19, ja. Og det er den offentlige, den får man jo uansett, den er gratis.

Hva man gjør utenom er jo opp til en selv. :) Det offentlige får ikke vite om man har tatt noen ul før om man ikke selv sier det.

Jeg venter nr 2, hvis alt er ok der inne da. :) Evt termin i slutten av april.

Jeg har vært her inne siden 2008, og har til tider vært endel aktiv. Litt mindre nå da, er jo ikke så mye tid til overs når man har barn. Har ei jente på 16 mnd.

Jeg har blitt kjent med endel folk her inne jeg da, vi er en gjeng som har treff innimellom.:)

Det er jo en spennende måte å utvide horisonten og få kontakt med andre på.....;-)

Jeg har for min del aldri før vært inne på slike forum.... men det er ganske morro selv om ikke alltid er like mye tid til å sitte her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...