Gå til innhold

Noen flere som hadde innsetting i uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satte inn 2 egg 20 aug :-) Frys i naturlig syklus denne gangen. Spent på hvordan det går...

Regner man innsettingsdag som rugedag 1 ved frys?

Tar Crinone 2 ganger pr dag. Virker som om nesten alt bare renner ut igjen. Er det et dårlig tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

vi satte inn 2 egg vi også den 20 aug:) Og er superspent på hvordan dette går, det er vårt siste forsøk så nå håper jeg virkelig at spiren(e) sitter;)

Første rugedag er dagen etter innsett, så vi får testdag den 3 sept:)

Jeg bruker crinone jeg ogs.,Merker jo at noe kommer ut igjen, men prøv bare og vær i aktivitet i ca 20 min:) og knip igjen:) he he

Hvem klinikk hører dere til?

klem klem

Skrevet

Vi fikk 1 egg inn den 18. august :)

Testdag den 31. august, så er på rugedag 5 idag :)

Dette er vårt første forsøk :)

Skrevet

Satte inn 1 egg 16.8, testdag 30.8. Dette er vårt 6. IVF-forsøk, så krysser:-)

Skrevet

Vi er på Haukeland. Dere da? Skal teste 2 sept, men tviler på jeg klarer å vente så lenge :-)

Lykke til alle sammen! Håper det er vår tur nå.

Skrevet

Dette er forresten vår 5 innsetting. Har hatt 2 ordinære og 2 frys tidligere. 2.ICSI endte med ex.u :-(

Skrevet

Jeg fikk satt inn 2 nydelige ferske egg den 16/8. Dette var 3 dager etter uttak, så det ene hadde delt seg i syv, og det andre i åtte. Akkurat etter "skjemaet". Dette er vårt siste forsøk i det offentlige, så håper vi er heldige denne gangen ;-)

Lykke til allihopa :-)

Skrevet

Hvordan går det med uke 33 gjengen? Positiv eller negativ følelse? Synes alltid at den første uken fyker avgårde, men nå er jeg temmelig utålmodig....Er på rugedag 8 og synes tiden går fryktelig tregt. Føler på meg at det ikke har gått veien :-(

Skrevet

Hei :)

Jeg fikk satt inn et egg den 18, har testedag på onsdag 01 sept. Har foreløpig hatt de lengste 10 dagene i mitt liv! Det ene øyeblikket er jeg kjempepositiv og sikker på at dette går veien, neste øyeblikk er jeg like sikker på at det ikke går..sukk, skal ikke være lett nei.

Skrevet

Jeg satt inn ett egg torsdag 19 august og jeg har testet POSITIVT :) testet først på rd 9 og den var svak positiv. testet idag igjen som er rd 11 og nå kom det opp ett klart og tydelig kryss! :) er så lettet. håper dette går bra :)

Skrevet

Jeg har også testet positivt med digitaltest:-D :-D Rakk nesten ikke å legge fra meg testen før det stod GRAVID. JIPPI!!! Må bare juble litt her inne selv om det er veldig tidlig enda. Skal ta blodprøve på torsdag. Kommer til å be om flere blodprøver siden det gikk galt forrige gang.

Merker du noen symptomer? Jeg har ingen enda...Håper på kvalme og ømme pupper. Sist gang hadde jeg ingen symptomer og det var jo en ex.u :-( Merker jeg er veldig spent og nervøs nå!

Skrevet

Gratulerer så mye :) :) dette her skal gå bra !

Jeg har fått større og ømme pupper, pluss at jeg har begynt å grine over de merkelige ting! også er jeg fortsatt oppblåst. jeg var veldig oppblåst og hoven etter uttaket, ble nok litt overstimulert. fikk sykemelding og beskjed om å holde meg i ro. hehe. Jeg skal ta blodprøve til fredag jeg da.

Dette er vårt første forsøk og første graviditet så vi er veldig spente!

Skrevet

Gratulerer til dere som har fått positiv test! :)

Håper jeg kommer etter, skal teste i morgen tidlig!!

Skrevet

Rugedag 13 her, og testdag i morges :)

Vårt første forsøk, og med litt feilmedisinering osv så endte det opp med bare 3 egg ut, ett befruktet og plassert i livmor :)

Vi har vært ganske pessimistiske fra starten av, egentlig, så når testen ble negativ ble det ikke det helt store "sjokket" :)

Dette forsøket var privat, og nå blir ikke neste forsøk før vi har fått svar fra det offentlige :)

Lykke til alle dere andre!

Skrevet

Jeg er på rd 15 idag :-)

Noen som vet hvilken "uke" vi er i nå da? Er vi i uke 4 eller 5?

Vet at dette blir mer konstatert ved ul hvis man er gravid, men lurer nå allikevel.

Lykke til med testing, alle mann. Vi må holde håpet og motet oppe, uansett resultat denne gangen, for det finnes ALLTID håp!! Måtte dette bli er fantastisk fruktbar høst!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...