Brillemamma Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Er 32 uker på vei, og føler meg skikkelig dårlig. Har vært sånn noen dager nå. Orker ingenting, sinnsykt trøtt, føler meg helt "stinn" i magen, og kvalm.. Har bekkenløsning, og sover så og si ikke på natten. Har to små på 2 og 4 år som krever sitt om dagene..men jeg klarer snart ingenting mer. Heldigvis går de i bhg på dagen da, så jeg får slappet av litt. Kan ikke huske at jeg var i så dårlig form med de to andre. Andre som er i dårlig form?....
MammaTilToTette + spire Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Uff,jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver... Jeg begynte også å bli i dårlig form i uke 32,akkurat det sånn som du beskriver..Var hos jordmora og der så alt ut til å være bra,både blodprosenten og blodtrykket var supert! Så jeg forstår ikke helt hva det kan komme av jeg... Jeg har også en aktiv unge fra før som er 15 mnd gammel,og det tar på... Vil ønske deg god bedring,håper formen din kommer seg igjen!! Og hvil når du kan!:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Jeg har nok ingen smårollinger som kan ta fra meg energien (enda), men rundt disse ukene var jeg skikkelig slapp og fölte meg rett og slett litt lat. Orket ingenting, syntes det hörtes helt utrolig ut når jeg leste om alle her inne som vasket og styrte...men nå (straks uke 38) har jeg jammen meg fått opp farten igjen hehe :-) Klarer ikke å gjöre så mye på en gang, og trening er totalt utelukket. Men jeg vasker og rydder det jeg kan! Så kanskje de förste 30-tallsukene er litt sånn, for å lade opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå