Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. :)

Nr. tre her og ja. Har to gutter på 8 og nesten 10, så dette blir nesten litt attpåklatt. :)

Håper jo litt på ei lita tulle da, men vi blir jo selvfølgelig glad uansett hva som kommer! Detter blir vårt første felles barn da....

Termin 3 april, men må ha keisersnitt, så vi blir nok lykkelige foreldre uti mars engang.. :D

Fortsetter under...

Har akkurat fått positiv test, og venter nr. tre i mai :)

Har en gutt på 6,5 år og ei jente på 3,5 år fra før.

Krysser fingra for at alt går bra, og at det dukker opp en lillesøster eller lillebror i mai (eller april, har født 14 dager før termin begge gangene) :)

heisann.... det ser ut til at vi er ganske mangen i begynnelsen av mai... det har tydeligvis vært en produktiv juli... blir det ikke det eller begynnelsen av august rettere sagt!!!

jeg har også fått begge mine 14 dager før... så jeg må jo si at jeg er innstilt på det..... men det er jo litt farlig om en så skulle gå 14 dager over-..... da bli det mest en mnd ekstra å vente!!!

to gutter her på 5 og 2 så nå satser vi på at det var jenta som satt :-) men alt er hjertelig velkomment!!!!!!!!!

Ja venter nr 3!

har en gutt 5 år og ei jente 2 år fra før.

Jeg er 28 år. er i uke 7 og har fortalt det til nesten alle allerede. Da slipper jeg å lyve ang alkohol og folk vet hvorfor jeg er i dårlig form og kanskje ikke er like munter hver dag. Dessuten, hvis det skulle skje at jeg aborterer, får jeg støtte og trøst av venner og kollegaer. Jeg er en åpen person og lett for å snakke om ting :o)

jeg er vel 4-1 så jeg skal drøye det litt til.... men jeg gidder ikke heller drøe det så lenge for om jeg skulle miste hadde jeg nok sagt alikevel at jeg hadde mistet men jeg tenker jeg drøyer det noen uker til.....

jeg har også en gutt på fem og en gutt til på 2

Annonse

Jeg venter nr 3 og har jente på 12 og gutt på 4 fra før. Jeg er like spent denne gangen men håper litt på at det blir jente denne gangen, men som nevnt over så er gutter lettere å ha med å gjøre :-)

Jeg var svært dårlig sist og ble mye innlagt fordi jeg kastet opp alt. Er en del kvalm denne gangen og føler hver dag er en kamp, men har klart å legge på meg nå. Er 10+5 i dag. Har termin 16. mars etter mens.

Vi hadde ønsket oss en til og prøvde først i to år og jeg ble gravid. Mistet i spontanabort i uke 8 og har prøvd i litt over ett år nå når jeg ble gravid. Når jeg først ble gravid passet det SVÆRT dårlig for jeg har sagt opp jobben og skal om en måned begynne i ny jobb...men men slik er livet...

Vi har ventet med å fortelle det til noen så det er bare to veninner som vet det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...