Gjest Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Kjekt om det er andre som venter barn nummer 3. Jeg har en gutt og en jente fra før, men er like spent nå som med de to første:-)
me5 Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Heisann.... nummer 3 her også... 2 nydelige gutter har jeg på 5 og 2 år!!!! regner med termin i begynnelsen av mai!!! enn du da??? jeg er enig.... det er like spennende hver gang!!!!
Tøvsjura Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Jeg venter nr.3 rundt 17.04.11 :-) Har en gutt på 4 og ei jente på 1 og er like spent denne gangen ;-) Eneste minuset er at jeg er skikkelig nervøs etter at jeg mistet den første spiren nr.3 for et par måneder siden, klarer ikke å slappe ordentlig av selv om jeg prøver så godt jeg kan. Men når sant skal sies så har jeg veldig god magefølelse denne gangen :-)
Gjest Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg har en gutt på 5 år, jente på 2 år. Termin 1.mai. Noe rart å være inne og "snakke" om dette så tidlig, men befriende også:-)
Gjest Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Lykke til. Det går nok bra denne gangen:-) Kanskje vi kan "holde følge" gjennom disse ukene. Det hadde vært moro. Jeg har termin 1.mai, men har ikke fått den mer bekreftet enn utenom min egen terminberegning. Har du vært hos legen?
Tøvsjura Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Jeg tror også at det går bra denne gangen :-) Hadde vært gøy å følge hverandre igjennom disse ukene slik du nevner ovenfor :-) Jeg har forresten vært hos legen, var der på fredag og tok prøver samt snakket litt om forrige gang (siste besøket før jeg mistet). Tror nok jeg bestiller meg en tidlig ultralyd om noen uker for å få se den lille for å forsikre meg om at alt er bra.
Gjest Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Det høres lurt ut:-) Jeg bestiller legetime denne uken, selv om det er tidlig.
me5 Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 ms_3.... da ligger vi ganske likt ann... jeg har vel 4 mai.... det er kun regnet ut på terminkalkulatoren...... Men det som er litt rart er jo at jeg hadde regnet med ikm I DAG..;-) men jeg testet positivt allerede på mandag....!?! klate ikke vente med teste.... Nå for tiden er det vel sånn at jordmor og leger ikke vil ha oss inn før 12 ukers tiden....??? Litt lange uker ja!!!!! hvor gammel er du da???
Gjest Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Jeg blir noe forvirret omkring alle forkortelsene her. Hva betyr IKM? Mine tester har vært noe forvirrende den siste uka, så det er først idag jeg egentlig tør å tenke tanken på at jeg er gravid. Jeg tar kontakt med lege iløpet av uka, så hører jeg hvordan de mener jeg bør vente:-) Jeg er 32 år. Hva med deg?
me5 Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 IKM betyr inkommen mens eller forventet mens...... om det stemmer syns jeg jo at det er litt merkelig at jeg kan teste positivt en uker før.... jeg holdt på å dette av toalettet da jeg så den svake positive testen.... jeg har alltid hatt 28 dagers syklus.... Jeg er 30 år!!!
Gjest Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 OK. Takk for svar på IKM:-) Jeg har noe varierende syklus, på det meste hele 32 dager. Forventet mens på fredag som var, men først nå jeg tror på testen:-) Spennende uker dette, hvor man ikke kan fortelle det til noen (jeg gjør ikke det enda)
me5 Skrevet 22. august 2010 #12 Skrevet 22. august 2010 Jeg tenker også å holde tett... men jeg måtte jo si det til mi mamma.... jeg kommer ikke til å stresse med å holde det tett i de førte 3mnd.... jeg tenker litt sånn at skulle jeg være så uheldig å miste kommer jeg da alikevel til å si at jeg har mistet..... jeg har vært utrolig trøtt å småkvalm...,. så jeg tenker det er nok noen rundt meg så lurer på hva jeg er så sur for eller hun må sannelig vaære slite....;-) hadde nettopp sliker tanker om ei venninne... var helt sikker på at hun hadde ekteskapsproblemer.....;-) Hvordan er formen da???
Gjest Skrevet 22. august 2010 #13 Skrevet 22. august 2010 Jeg har lyst å forsøke å holde tett i 3 mnd, men usikker på om jeg klarer det. Mye sosialt som skjer fremover, men må vel lure de jeg er ute med med alkoholfritt osv. Jeg har vært i fin form, men merker at jeg har behov for å legge meg tidligere, samt at jeg har nok litt kortere lunte enn tidligere. Er veldig spent på hvordan det blir å ha 2 barn rundt bena med en voksende mage. Hva føler du for å bli gravid igjen nå?
me5 Skrevet 22. august 2010 #14 Skrevet 22. august 2010 Ja det er jo et spennende valg å ta når man bestemmer seg for nummer 3.... jeg har jo mistemann som er ganske høy og vet hva han vil... men tenker at han kommer seg på ett år;-) Og barn er flinke å tilpasse seg..... Jeg ble kjempe glad når testen var positiv.... vi brukte 7 mnd på nr 2 så jeg var forbredt på at det skulle ta litt tid!!! kan jeg spørre om du er fra nor eller sør i rogaland???
tøysesara Skrevet 22. august 2010 #15 Skrevet 22. august 2010 Heisann Vi har to jenter fra før en på snart 5 og en på 3 år.Må innrømme at det hadde vært litt moro med en gutt nå. Men bare det er frisk og velskapt er vi fornøyde
me5 Skrevet 22. august 2010 #16 Skrevet 22. august 2010 Ja det hadde jo vært veldig koselig med ei jente så vi krysser fingrene denne gangen .... ellers så må vi kanskje til enda en gang....;-) Alt er selvfølgelig velkommen...... Gutter er jo faktisk veldig enkle å ha med å gjøre.... selv om de tar mer plass!!!
nr4? Skrevet 22. august 2010 #17 Skrevet 22. august 2010 jeg venter nr 3 i begynnelsen av mai:-) har to jenter fra før på 3 og 5 år,så dette blir spennende. Har veldig ustabil syklus,så er ikke litt sikker på terminen,men skulle tidligst hatt mensen i dag og testet positivt på mandag,så rekner med i begynnelsen på mai isåfall:-) Er 27 år
2 gutter og 1 jente Skrevet 22. august 2010 #18 Skrevet 22. august 2010 Hei hei, jeg har 2 gutter på 3 og snart 2 år fra før, og venter ny baby i mars neste år. Har en følelse av at denne kanskje blir siste gangen, så skal prøve å nyte tiden ekstra denne gangen tror jeg. Får jo 3 unger på unger 4 år, så blir garantert hektisk nok når ungen kommer ut
Gjest Skrevet 22. august 2010 #19 Skrevet 22. august 2010 Så gøy at så mange har notert seg inn her. Jeg har en av hvert kjønn, så nr. 3 blir "bonus". Ønsker alle lykke til, vi går noen hektiske måneder og år i møte:-) Jeg kommer fra sør-Rogaland
me5 Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 Ja det er vel en travel tid du går i møte men så får du det nok veldig greit etterhvert..... jeg har 3 år i mellom mine 2 og minsten kan være med å leke til tider... mn det er vel mer kranglig og egling fremfor god lek.... men alt har sin sjarm!!!!!!!!
♥Mammatil3små♥ Skrevet 22. august 2010 #21 Skrevet 22. august 2010 Hei:) Vi venter også nr. 3:) Har to gutter på 2 og 4 fra før:) Gleder oss veldig! Termin er ca. 18.mars (etter tidlig ul i uke 9)...
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 22. august 2010 #22 Skrevet 22. august 2010 Heia Har to gutter fra før (jan 06 og mai 08) Har termin ca 16. april med nr 3 Blir 36 og bor i Trondheim
Con Skrevet 22. august 2010 #23 Skrevet 22. august 2010 Tredjemann i magen her også. Har en av hver fra før og venter neste ca 5. mai.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. august 2010 #24 Skrevet 22. august 2010 Venter også nr 3 =0) 2 vakre prinsesser fra før har følelsen det kommer en prinsesse til =0) elsker være gravid =0)
♥binna♥ Skrevet 22. august 2010 #25 Skrevet 22. august 2010 Venter også nummer tre, har to gutter fra før. Termin 18. mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå