Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke positive el-tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet siden den 17 nå, med strimmel fra billige-tester.no. Leste at streken måtte være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, men mine blir aldri det.

Den var ganske sterk på fredag, når jeg etter kalenderen egentlig skulle ha el, men merket ikke noe til el da.

Har hatt sex tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag.

Er det mulig at el er over uten positiv test og mye el-slim?

Blir mye testing hvis jeg skal teste hver dag frem til IKM som egentlig er den 3 sept:)

Blir også masse sex, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har testet med EL- tester nå i 2 pp men har enda ikke fått positiv test, men forrige måned var jeg sta å tok progresteronprøve på dag 21, å den viste at jeg hadde hatt EL:-D så jeg tror det er godt mulig at du har hatt EL selvom du du ikke har fått positiv EL test.

Skrevet

Jeg har brukt el tester mange ganger, og flere mnd har de ikke påvist el, tiltross for at blodprøver tatt hos lege har påvist el. Mitt råd er å droppe testene en mnd eller 2 og heller ha sex annehver dag, det er det beste, evt innvestere i digitale letester som er mye lettere å tyde:)

Skrevet

Ja, jeg satser heller på å ha sex annenhver dag istedet tror jeg, og heller kjøpe noen digitale med smilefjes hvis det ikke klaffer med det første:)

Men "må" vi da ha sex annenhver dag frem til IKM da eller for å være sikker på at vi får med oss el? Rart at kroppen skal surre sånn med el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...