Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test 13 dager etter ubeskyttet samleie, er den helt sikker da tror dere??? Jeg er så sliten og trett, murringer neddi magen, og delvis svimmel!! MEN likevel viste testen IKKE GRAVID!... :'(( Jeg blir like lei meg hver gang.... Denne gangen var jeg bare SÅ SIKKER! *snufs*

håper på svar fra dere jenter...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142228371-test-etter-13-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gah, kjenner til angsten... Jeg skal teste i morgen jeg, litt tidlig, men klarer ikke vente! Jeg har hatt godt over 10 "kjemiske graviditeter", så ein positiv test fører i grunn til enda mer angst...

Huff, jeg synes jeg kjenner følelsen når jeg venter på resultatet, hjerte slår så hardt at det dunker i ørene og jeg blir kvalm... :(

Etter over 20 måneder med prøving og positive så negative tester klarer jeg ikke mer jeg nå, blir pause på ubestemt tid! Tror det blir en ekkel-blanda-fryd... :P

Annonse

Kjemiske graviditeter telles ikke egentlig som "ekte" graviditeter, egget fester seg ikke, men bare streifer veggen i livmora. Men kroppen tror den er gravid og produserer hcg-hormoner og gir meg alle tegn på at den er gravid. Jeg får svake positive tester før jeg får mensen noen dager for seint og mye vondere og mer enn vanlig.

Så ikke egentlig sa'er, men helt klart veldig tunge nedturer!

I dag var testen uansett negativ, men det er enda litt tidlig, flere dager tl jeg forventer mensen, så jeg lever i håpet en stund til! :)

åå, da lærte jeg noe nytt idag også!:) Er alt for mye nytt i denne tiden synes jeg.. :o

Jeg kjøpte meg ny test idag! Så i morgent blir siste test denne syklusen! Tross alt 18 dager siden sist vi hadde sex, så nå skal vel en test være sikker!???

Annonse

Åååh, du gjør ikke det nei, da blir det verre...

*Sukk* Det skal ikke være lett dette, like vondt hver måned når håpet er oppe og faller! Det rare for meg at etter snart to år er fortsatt håpet på topp hver måned, selv om jeg prøver å unngår det... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...