♥Spirevipp♥ Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg hadde i følge kalkulasjoner EL på fredag, men både i går kveld og i dag ettermiddag har jeg fått masse el slim på dopapiret. Slimet kommer som blankt tyktflytende masse, som ligger oppå papiret. Kan strekke det, men stusser på at det er så mye. Regner ikke med at det klaffer denne gangen, har kun hatt sex torsdagsmorgen...og gikk på do rett etter samleie. Noen som har opplevd det samme? Liker ikke konsistensen på dette,hvordan skal sædceller klare å trenge inn i en slik masse??? Får nesten ingen ting i trusa, kun når jeg har tørket meg. Kan det være tegn på betennelse? Har ingen smerter, det lukter heller ikke noe og det svir ikke eller klør i underlivet.
Des87 Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Det har hendt meg for en god god stund siden, men det hente bare den ene gangen Så vet ikke hva det var, men regner med at det var en viss utflod ?!
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Om du har brukt el-kalkulator er det ikke sikkert det stemmer 100%. Det kan fort forskyve seg med noen dager Det som er bra med dette slimet er at det har hulrom i som sædcellene kan svømme lett i Så lenge det ikke lukter vondt å går over etter noen dager tror jeg ikke du har noen bet.. Så det er meget mulig du har el NÅ. Hopp i høyet for sikkerhet skyld. Lykke til
*Bambi + spire* Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 www.pernilleinfo.no der kan du lese mass eom el slim,utflod, osv..kjempebra side:) Jeg har forøvrig så mye elslim at jeg må bruke truseinnlegg så det er ikke uvanlig!
Emma +??? Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 ang utflod. Er det meninga at skjeden skal være tørr fra etter el og frem til ikm? altså ikke noe særlig utflod? Jeg var vanvittig plaget med mye utflod under sist svangerskap men husker ikke når det startet. Noen som veit når det er vanlig at det setter igang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå