Gå til innhold

Fikk noen av dere som har tatt KS hematom?

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde et planlagt KS med nummer to - men fikk dessverre et skrekkelig vondt hematom (blodansamling mellom to hudlag) etterpå. Det var helt grusomt vondt i nesten en uke, men de gjorde ikke noe med det. (Operasjonssmertene var ingenting i sammenlikning!).

Lurte bare på om noen av dere har erfaringer med hematom - og hva sykehuste evt. gjorde med det hos dere?

Skal ha nytt KS på nyåret, og gruer meg litt til det kan man si...

Hilsen snart trebarnsmamma

Fortsetter under...

Ja, takk. Fikk et så stort et at legene hentet studenter som måtte "komme og se på dette eksemplaret". Levde med det på magen i 10 dager tror jeg det var, ettersom de forventet at kroppen skulle ta seg av det selv. Det gjorde den da ikke og jeg gikk rundt som et lik og var helt kritthvit på munnen i korridorene der, he he:)

Til slutt måtte jeg inn på en minioperasjon og fjerne det. Keisersnittet var ingenting i forhold. Og så måtte jeg skylle det med sterilt vann eller hva det var på sykehuset en stund etter. Men dette var ikke vondt i det hele tatt. Håper ikke noen tar skrekken av dette, tror jeg hadde maks uflaks der. Men for å svare HI; ja, jeg har erfaring jeg gjerne skulle vært foruten. Skal ta nytt ks nå om to uker, men tenker at jeg umulig kan være like uheldig to ganger på rad. Håper faktisk de kan fikse litt på arret mitt fra sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...