Gjest JuniGull2010 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Legen sa iallefall at det var det det var på 6 ukers kontrollen, men det er 3 uker siden og kulen er der fremdeles... Noen som har erfaring med dette? Skal på helsestasjonen til torsdag, så får spørre da, men syns dette er ille lenge da.
Elina Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Min hadde også det på begge sider. Legen sa han hadde sett mange slike og at det var helt vanlig. Mange som har hovene lymfeknuter uten å vite det. Det legen sa at så lenge den bevegde på seg når du berører den så er det ikke farlig. Om den ikke gjør det og den er der over lengre tid skal man oppsøk lege. Men slike ting kan jo også være en infeksjon, det behøver jo ikke bety det værste:) Jeg vet man fort kan bli stressa av slike ting. Og om du blir det så forklar det til legen slik at han kan bruke litt tid på å forklare bedre. Da blir du mye tryggere:)
Elina Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Min hadde også det på begge sider. Legen sa han hadde sett mange slike og at det var helt vanlig. Mange som har hovene lymfeknuter uten å vite det. Det legen sa at så lenge den bevegde på seg når du berører den så er det ikke farlig. Om den ikke gjør det og den er der over lengre tid skal man oppsøk lege. Men slike ting kan jo også være en infeksjon, det behøver jo ikke bety det værste:) Jeg vet man fort kan bli stressa av slike ting. Og om du blir det så forklar det til legen slik at han kan bruke litt tid på å forklare bedre. Da blir du mye tryggere:)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Hmm... Ja. Den er bevegelig. Legen vi var hos virket veldig avslappet, så får vel lære å bli litt avslappet jeg også! Men jeg ber dem sjekke på helsestasjonen for å være helt sikker jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå