Gå til innhold

Noen med termin i november? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter ei prinsesse 18.november:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 10 novmber, og denne gangen venter vi en gutt. :) Har ei jente på 2 år fra før. :)

Skrevet

2.11.10 her!

vet ikke enda om det blir KS...da blir det kanksje oktober?

Skrevet

Har termin den 21. nov! Og har stor dag den 19, bli 20 år da ;) Så dette blir spennende! Fikk først termin på min egen bursdag men så ble den endret... sa altid før at jeg skulle planlegge min unge for det å ha bursdag i november har jeg aldri likt! :P men jada, ble nesten termin på¨min egen bursdag så det!!!!

Fant ikke ut at jeg vart gravid før jeg vart 3 mnd på vei, så har ikke hatt ett allverdens langt svangerskap! :P Har i det siste slitt men lungebetenelse noe som er veldig tungt! ikke bare bare å hoste hele tiden men en kul på magen!! Synes novemberen skal komme nå!! :P

Skrevet

Jeg har termin 15 november;) Har ei jente fra før som blir 4år i januar!:) Fikk 8 uker før termin sist gang så er spennende å se nårti denne prinsessa har tenkt å komme ut!!:) Men vi satser på å gå hele veien denne gang!;)

Skrevet

Termin 7 november ! :)

Skrevet

Hei TrønderBebis!

Skal føde på ABC jeg også, så måtte bare si hei :)

Termin 12.11, her...

Skrevet

Venter ei jente, og har termin 19. november! :)

Skrevet

venter en gutt 9. november, har en jente på 20 mnd fra før, som først peker på min mage å sier " de, bebi" så på sin mage å sier " de, bebi, neei," å rister på hodet :) sliter veldig med bekkenløysing så kan ikke handle i butikken alene en gang, så håper han kommer snart. har en følelse på 28 oktober :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...