Gå til innhold

Noen med termin i november? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 20 november, og lurer på om det er noen som har termin i november. Det regner jeg med at det er :) Når? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 23.nov :)

Har ikke kommet til 3.trimester riktig ennå,men lurkikker litt innpå her alikevell:)

Dette er vårt første barn, så gleder oss sinnsykt mye!

Skrevet

Jeg har termin 14.11 og skal føde på abc :)

Skrevet

Termin 1/11, og selv fyller jeg år 11/11 :)

Skrevet

Har term 1 nov:) Kjenner allerede at ting begynner å bli litt små tungt, og verre skal d nok bli:)

Skrevet

Jeg har termin 1 november :o) og en gutt fra før som er født 20 november :o)

Skrevet

Hei Faxi

Sjekk terminklubben november :)

Skrevet

termin 3. november her.. hyggelig at novemberjentene begynner å komme inn på 3.trimester-siden for fullt :)

Skrevet

Har termin 3. november, men skal ha ks så satser på at det blir en sen oktober baby :)

Skrevet

Så kjekt at det er så mange :) Gleder meg til og følge dere alle sammen, det blir spennende. Jeg har selv en gutt på 4 år, og han gleder seg stort til lillebror kommer i november. Man kan jo ikke få bedre julegave :)

Hvordan har deres svangerskap vært fram til nå?

Jeg har slitt med kvalme, og var sykemeldt i 2 1/2 mnd'e, fra jeg var 2 mnd'er på vei til jeg var 4 1/2. Det kom veldig sent, grunnen til det mente legen min var stress.

Nå har jeg det bare FLOTT, og jeg koser meg hver eneste dag sammen med sønnen min, og lillebror i magen :)

Skrevet

Jeg har termin 8. november. Har en jente på 4 år som gleder seg masse til å bli storesøster:-)

Har slitt med kvalme store deler av svangerskapet, men det begynner heldigvis å bli bedre nå. Med unntak av litt bekkenløsning er formen ganske fin. Ser frem til å bli kjent med den lille jenta i magen:-)

Skrevet

Jeg har termin 4. November. Har fra før ei jente på 10 og ei på 7.

Har vel hatt kvalmen, og nå har jeg svimmelhet og bekkenløsning!

Men er jo veldig glad for at jeg har en liten gutt i magen som kommer til å bli dullet med av jentene i huset her! Er veldig populært å få trille babyer!

Skrevet

Jeg har termin 9 nov.....og i magen er visst en liten prinsesse....har en gutt som blir 5 år imorgen fra før.....

Skrevet

Termin 3 nov!:-) pappen har dag 4 nov og eg (mammen) 5 nov!:-O hehe!

Skrevet

Termin 10 november. Skal føde på Gjøvik om alt går etter planen.

Skrevet

Har også termin i november :) UL terminen er 16.11., men siden det blir planlagt KS, så regner jeg med at hun blir hentet ut litt før ;)

Skrevet

Hei :)

Me har visst termin samme dag :) Er innstilt på å gå over termin, då det har skjedd med mine to andre :)

Skrevet

hei:) termin 3 nov her...ser flere har den datoen:) må si jeg er innstilt på å føde før termin men kun pga storebror kom 37+ noe.....:)

Skrevet

termin 13.november og venter ei lita tulle! :) tror jeg kan få før term.( håpe håpe).. fikk sønnen min 21 dager før ul term.

Skrevet

termin 14 november, så nettopp flyttet inn hit

Skrevet

Har en liten sprellemann i magen og termin er satt til 16.november. Var på 3D-ultralyd i dag og så en nydelig liten kar med store baller. :)

Skrevet

termin 9 november her og syns tiden går foort! har så langt hatt nok ett supert svangerskap så håper di siste ukene blir like så:) har en gutt som blir to i slutten av oktober og ei jente på tre år, så da er det veeeldig greit at formen har vært bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...