Foxi Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Da kan jeg endelig ta plass inne på 3. trimester. Tanken på at det kun er 3 måneder til min lille skatt kommer er veldig godt Gleder meg helt villt til og hilse på han, og til den stolte storebror, som forøvrig gleder seg kjempe mye til lillebror kommer, også får hilse på Gleder meg til og se hvordan han ser ut. Er han lik meg, far eller ser han akkurat ut som storebroren. Jeg er overlykkelig for tiden, med formen på topp og humøret enda mer på topp Gleder meg kjempe mye.
ev@drian Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Velkommen hit! Her er vel de fleste nesten eller veldig sprekkeferdige, og jeg føler det popper ut små nurk annenhver dag for tida Jeg har også en kommende storebror (på snart 6) som gleder seg stort over lillebror som snart kommer Er nå straks i uke 31. Godt det er flere av oss som er lykkelige og i god form, jeg har det også slik - har det uforskammet godt om dagen )
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Velkommen hit!! Lykke til på ferden:) Har selv en 3 åring her hjemme som gleder seg helt villt til at lillebror skal komme ut av den stoore magen til mamma, hehehe:) 3 dager på overtid så han begynner å bli litt utolmodig nå han også;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå