Gå til innhold

Anbefalte innlegg

12+1 og GLAD.

Så reka på ul 9+5, hjertet slo og slo, nakkefolden var nice og alt vel. Kan jeg si til til omberden nå og være rimelig dikker på at alt er ok? Dette tidlig ul-hysteriet har tatt litt av syns jeg. Man kan da ikke gå å dobbeltsjekke hele tiden? Eller? Når sa dere det til "verden"? Og følte dere at dere måtte se mirakelet på ul rett før kunngjøring av nyheten?

=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142227915-velkommen-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Vi var på tidlig UL i uke 12+6, og etter det var det liksom "virkelig" offisielt. Med en UL i uke 9 som var fin, og hvis alt er normalt enda, kan du vel med stor sannsynlighet si at det går bra.

Men - du sier noe med dette tidlig-UL-hysteriet. Og husk at uansett når man tar UL, om det er i uke 8 eller 38, har man ingen garantier!! Det går ikke an å dobbeltsjekke hele tiden, som du selv sier, med mindre man har grunn til å tro at noe er galt. Da er det kanskje greit den dagen man tar UL, og dagen etter, og til og med dagen etter der - men så begynner man igjen å tenke: Tenk om noe har skjedd siden den siste ultralyden? Og så har man det gående... Det er ikke så lett å slappe av, jeg sliter selv med det, men av og til må man bare slappe av, krysse fingrene og håpe det beste. Jeg ville i alle fall ikke hatt særlig store kvaler med å offentliggjøre graviditeten nå, hvis jeg hadde vært i din situasjon. Skummelt er det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...