Gå til innhold

Normalt med flere bivirkninger på andre runde med medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klikker snart....absolutt alt irriterer meg.

Samboeren tok seg en dusj når han sto opp i dag...jeg låg i senga og knytte alle muskler av irritasjon for han lot vannet renne så lenge før han gikk inni....og når han først kom seg i dusjen så presterte han å stå der i minst 20 min.

Er vel kanskje ikke verdens mest tålmodige menneske til vanlig, men nå tar det virkelig kaka...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på AKKURAT samme måte.... Føler meg som ei hormonell bombe! Alt irriterer meg,jeg tenker og tenker.... Og plutselig er jeg blitt mistenksom på ALT gubben driver med..... Kjenner det på psyken og kroppen at nå skal jeg ha en pause! Huff.....

skal ikke være lett.....Mannfolka slipper alt for billig unna!

Skrevet

Sendte deg en PM jeg... Men ja, mennfolka slipper billig unna, på den andre siden så må de holde ut med oss da:)

Skrevet

He he - du høres ut som meg!

Satt og holdt meg fast i sofaen 1 time her en kveld for ikke å sprekke! For ingenting egentlig! Og hvis ikke jeg er sint, så griner jeg.

Synes også det er værre dette forsøket. Slitsomt å ha det sånn.

Skrevet

Hehe, skal ikke være enkelt:) Hvordan fungerer dere på jobb egentlig? Jeg har et yrke der man må ha MYE tålmodighet....usikker på hvordan dette skal gå. kan ikke gå til legen og si jeg må ha s.melding pga ustabilt humør:)

Merker ikke så mye til svettebygene enda...noe jeg hadde veldig ved første forsøk. Men har bare gått på spray siden tirsdag..så det kommer nok.

Skrevet

Jeg har hatt ferie mesteparten av spray-perioden, og hele sprøyteperioden. Skal egentlig starte på jobb etter ferien i morgen, men da blir det jo kontroll.

Jeg vet ikke om jeg "kan" gå på jobb på tirsdag. Har det ikke så bra:-(

Værre med bivirkninger denne gangen, mange tanker og griner omtrent bare noen ser på meg... Jeg må også ha mye tålmodighet på jobb, og akkurat nå har jeg ikke det.

Jeg fikk hetetokter rett før sprøytestart ved forrige forsøk. Denne gangen har de glimret med sitt fravær. Men har jo hatt gleden av å hilse på noen andre bivirkninger da:-S

Uff, føler jeg er negativ om dagen, men det går vel over. Satser på fantastisk premie, og da vil jo dette være glemt.

Klem fra hormonheksa

Skrevet

Skulle ønske folk rundt oss visste hvordan vi har det. Sjefen min er en eldre dame som feier ale problem under matta. Skal prøve å holde ut til jeg starter opp på sprøytene. Er mye som skjer både på jobb og privaten..(flytting etc)...og denne gangen vil jeg gjøre alt for at det skal gå. Og veldig usikker på om arb.plassen er veldig egnet når man er gravid. På 16mnd så er det 7stk som har mistet. Og føler på meg at det ikke bare er tilfeldigheter.

Skrevet

Hei, du, du må nok regne med at bivirkningene kan være forskjellige fra forsøk til forsøk. Til og med når man har akkurat samme regime som ved et tidligere forsøk kan kroppen godt reagere annerledes, og det henger naturligvis også sammen med hva slags form man er i når man starter, hvordan man sover, hvordan man har det privat og på jobb, hvor hektisk det er etc etc...

Jeg har hatt 8 ordinære forsøk og ett frys, og i grunnen har de alle artet seg litt forskjellig.

Lykke til med resten av forsøket. Høres ut som om det er kjipe forhold på arbeidsplassen din :-(

Skrevet

Ja det merkes. Skikkelig uggen for tiden. Men håper jo det er verdt det da:) Nattesøvnen er bra når eg først klarer å sovne....men våkner jo opp igjen før fuglene kvitrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...